۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

خطبه دوم: آمریکا دشمن آقا و صاحب ماست

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ب.ظ

دشمنان و غرب در مقابل ایدئولوژی اسلامی قرارگرفته‌اند

قرن 21، قرن زور نیست که ناوگان شناور در اقیانوس‌ها، سیادت غرب را بر دنیا حاکم کند، قرن 21، قرن پول هم نیست که قدرت اقتصادی حرف اول را در دنیا بزند، قرن 21 قرن فرهنگ و ایدئولوژی است و امروز قوی‌ترین فرهنگ‌ها و ایدئولوژی‌ها که در قلب‌ها می‌تواند نفوذ کند، ایدئولوژی و فرهنگ اسلام است. 

خطبه ی دوم نماز جمعه ، حرم امام رضا (علیه السلام)

خطبه دوم

دریافت

خطبه عربی

دریافت

آیت‌الله علم الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در جمع زائران و مجاوران حرم امام رضا (علیه‌السلام)  به افزایش شعور عاشقان امام زمان(علیه‌السلام)  اشاره کردند و گفتند: هیجان نیمه شعبان و هیجان دوست داران اهل‌بیت در روز شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیه) نشانه قرب فرج است، ما سال‌به‌سال می‌بینیم نیمه شعبان باشعورتر برگزار می‌شود، بنده دیشب مسجد جمکران بودم، جمعیت فوق میلیونی همچون جمعیت مشعر در بیابان‌ها آنجا حضور داشتند.

این توسعه هیجان مردم در نیمه شعبان، این نشانه علامت قرب فرج است که سال به سل بیشتر می‌شود و در مسئله شهادت حضرت زهرا، هیجان مردم افزون است. این را برخی معتقدند علامت فرارسیدن فرج است.

ایشان ادامه دادند: نکته‌ای که باید توجه کنیم این است که برادران و خواهران، چرا دنیا با ما دشمن است؟ چون ما در این مملکت زدیم عامل و مزدورشان، شاه را بیرون کردیم؟ چون نفتمان را از دست دادند؟ چون نقطه استراتژیک جغرافیایی در منطقه بوده، از دست آنان خارج‌شده، برای این با ما دشمن‌اند؟ این دشمنی برای سال‌های اول است، اما بعد از 35 سال، دشمنی امسال با دشمنی سال اول سال اول با امروز قابل‌مقایسه نیست، اینان دشمنی‌شان روزافزون است. چرا روزافزون است و چرا تنها دیگر ایران هراسی نیست، مسئله اسلام هراسی است، با اسلام بدند، با پیغمبر بدند و به رسول‌الله اهانت می‌کنند و چرا در جریان اسلام هراسی، شیعه هراسی است؟

مسئله ایران در شعاع دو قضیه است، اسلام هراسی و شیعه هراسی، الآن مزدوران وهابی نجس‌العین با همکاری بعث کافر، شیعیان را دارند در عراق قتل‌عام می‌کنند، شیعه کشی و شیعه هراسی، این چرا؟ ازیک‌طرف، اسلام زدایی و اسلام هراسی، ازیک‌طرف شیعه کشی و شیعه هراسی، این دیگر مسئله نفت نیست، مسئله استراتژی جغرافیایی نیست، مسئله بیرون کردن شاه از مملکت نیست بعد از 35 سال؛ این‌یک واقعیت و حقیقت دیگر است. برای چه این تهاجمات روزافزون را دارند؟

قتل کودک در مقابل چشم مادر، برهانی بر بطلان تفکر وهابی‌ها

امام جمعه مشهد به جنایات وهابی‌ها در جوامع اسلامی اشاره کردند و اظهار داشتند: این خیلی جانور صفتی و درنده‌خویی است، یعنی اگر بنا شد ما برای ابطال وهابیت و برای کفر و الحاد وهابی‌ها هیچ دلیل، برهانی نداشته باشیم جز این‌که وسط خیابان فلوجه و موصل بچه کوچک را هدف گلوله داغ قرار می‌دهند جلوی چشم مادرش تکه‌تکه می‌کنند، این تنها برهانی است که بطلان این تفکر را ثابت می‌کند روی کره زمین، هیچ اندیشمندی نیست، هیچ صاحب‌فکری و جوان خوش‌فکری نیست که به‌طرف اینان گرایش پیدا کنند با دیدن این جنایات.«تکبیر»

ایشان افزودند: و این شیعه هراسی مال چیست؟ چرا با شیعه برخورد کنند و شیعه هراسی راه بیندازند؟ استکبار جهانی امروز روی کره زمین، رقیبش قدرت‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی نیستند چون هژمونی آمریکا و استکبار جهانی امروز روی کره زمین طوری است که خود را بر همه قدرت‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی دنیا پیروز و چیره می‌بینند، رفتار آمریکا با اروپا را می‌بینیم که به‌صورت یک زن فاحشه رفتار می‌کند؛ رفتار آمریکا با ژاپن و چین می‌بینیم که به‌صورت یک خرگوش با آنان برخورد می‌کند، رفتار آمریکا با روسیه می‌بینیم که به‌صورت یک روباه دارد برخورد می‌کند، خودش را بر همه قدرت‌های اقتصادی و سیاسی دنیا امروز آمریکا مسلط می‌بیند و هیچ‌کدام رقیب آمریکا نیستند، رقیب امریکا، رقیب او در جهانی‌سازی است و در جهان‌شمولی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: جریانی که امروز در مقابل آمریکایی که مدعی جهانی‌سازی است، آمریکایی که مدعی سلطه برجهان است، جریانی که امروز در دنیا یک دکترینی را به بشر ارائه می‌دهد که ما برای جهانی‌سازی یک عنصر آسمانی سراغ داریم که این عنصر آسمانی همین الآن زنده است و اگر بشر آمادگی داشته باشد این عنصر آسمانی با یک امداد غیبی می‌آید، با یک فرهنگ کامل و تام آسمانی با یک معارف سرتاسر وحی الهی، این مدیر می‌آید جهان را در تحت یک مدیریت عدل و انصاف در تعالی انسانی قرار می‌دهد و این عنصر همین الآن زنده است و آماده آمدن.

دنیا از منطق لیبرال مدرنیته چیزی جز جنایت ندیده

توجه کنید، یک منطقی که این دکترین را در دنیا ارائه می‌دهد و یک منطقی که دنیا را متوجه قدرتی می‌کند، دنیایی که از قدرت‌های مادی به تنگ آمده‌اند، قدرت‌هایی که از دموکراسی و از لیبرال مدرنیته جز آدم کشی، جز جنایت، خون‌آشامی و سفاکی ندیده‌اند دنیایی که متوجه این است که یک مدیریت فوق بشر بیاید و جهان را اداره کند، یک منطقی، یک مکتبی و مذهبی که این دکترین را به دنیا ارائه می‌دهد، این رقیب جهانی‌سازی امریکا و استکبار است و او با این جریان رقابت دارد.

آیت الله علم الهدی با بیان این که این‌ها دشمن آقا و صاحب ما هستند، عنوان داشتند: این بچه را می‌خواهند بکشند و تکه‌تکه کنند چون صاحب و آقایی دارد که رقیب جهانی‌سازی آنان است، این اصل علت حمله دشمن به ماست؛ در دهه آخر قرن بیستم در دهه 90 در دانشگاه لیون فرانسه همایشی برپا شد در این همایش که تحت عنوان تداوم سیادت غرب بر دنیا در قرن 21، تمام سیاستمداران دنیا در این همایش سخنرانی کردند و یکی از سخنرانان، اسحاق رابین ملعون، رئیس رژیم صهیونیستی بود، 6 ماه قبل از این‌که به درک واصل شود و کشته شود در این همای سخنرانی کرد.

در این سخنرانی گفت قرن 21، قرن زور نیست که ناوگان شناور در اقیانوس‌ها، سیادت غرب را بر دنیا حاکم کند، قرن 21، قرن پول هم نیست که قدرت اقتصادی حرف اول را در دنیا بزند، قرن 21 قرن فرهنگ و ایدئولوژی است و امروز قوی‌ترین فرهنگ‌ها و ایدئولوژی‌ها که در قلب‌ها می‌تواند نفوذ کند، ایدئولوژی و فرهنگ اسلام است، اگر غرب بخواهد سیدت خود را در قرن 21 داشته باشد باید اسلام را برانداز کند، یعنی مسئله این نیست که به ذخایر نفت ما و اقتصاد ما حمله کنند، بیاییم مذاکره کنیم که نفت ما چیست، اقتصاد ما چیست، این حرف‌ها نیست عزیز من.

دشمن، تفکر مهدوی را ضد جهانی سازی خود می دانند

ایشان به توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون مذاکرات اشاره کردند و عنوان داشتند: مقام معظم رهبری گفتند باید برای اداره کشور همه راه‌ها باز باشد از این ظرفیت هم استفاده کنند، درعین‌حالی که اعلام هم کردند شما هیچ‌وقت در این مذاکرات به نتیجه نمی‌رسید و بارها فرمودند در فرمایشاتشان دیدید نتیجه نگرفتید؟ این‌ها رقیب جهانی‌سازی امام زمان‌اند، اینان تفکر مهدی، فکر مهدی و این نوع اندیشه نیمه شعبان و ضد جهانی‌سازی و سلطه جهانی خود می‌دانند و می‌خواهند این جریان را براندازی کنند، شیعه کشی راه می‌اندازند، اینان را بکشند شاید از بین برود این جریان، اسلام هراسی و شیعه هراسی راه می‌اندازند و تمام قدرت‌های حکومتی را در دنیای اسلام  و کشورهای اسلامی را در مقابل ما بسیج می‌کنند تا بتوانند به این وسیله ولی نمی‌دانند این فکر و اندیشه است، این دل است، این مثل یک آبشار طویل و شدیدی که دارد می‌ریزد به یک رودخانه در یک دشت پهناور جریان پیدا می‌کند، این فکر و این عشق در دشت دل‌ها و مغزها جریان دارد در مراسم جشن نیمه شعبان، غیر شیعه‌ها دارند شرکت می‌کنند، بحث شیعه تنها نیست، این آقا دل همه را برده در پهنه‌های مختلف.

عضو مجلس خبرگان رهبری به اظهارنظر نظریه‌پرداز صهیونیست اشاره و بیان داشتند: مسئله این است که خط می‌دهند، طرح می‌دهند، نظریه‌پردازانشان نظریه می‌دهند، فوکویاما یک نظریه‌پرداز درجه‌یک صهیونیستی می‌گوید شیعه یک پرنده است، دو بال دارد، یک بال‌سرخ یک بال سبز؛ بال‌سرخش عاشوراست، بال سبزش مهدی و انتظار فرج است. تا وقتی‌که این دو بال را دارد پرواز می‌کند و تمام کره زمین را زیر پر دارد با هیچ دامی به دام نمی‌افتد و با هیچ تیری صیاد ماهری نمی‌تواند او را شکار کند. «تکبیر»

البته این تکبیر شما تکبیر به یک واقعیت بود نه تکبیر به حرف فوکویاما، این آقای نظریه‌پرداز صهیونیستی می‌گوید شیعه این است و باید کاری کرد، باید بالش را کند، بال عاشورا را نمی‌توان کند، عاشورا دل زرتشتی را برده، دل مسیحی را برده، این بال کنده نمی‌شود پس بیاییم بال سبزش را بکنیم. این جوان اگر بنا شد با توسعه فساد، با توسعه فحشا دلش به‌طرف نفسانیت رفت، دیگر این دل به‌طرف مهدی نمی‌رود؛ اگر بنا شد با شبکه‌های اجتماعی، با ماهواره‌ها توانستید فساد را در عمق دل و مغز این جوان شیعه وارد کنید، دل او را از مهدی گرفتید، این دل را که از مهدی گرفتید، بال سبز کنده می‌شود.

فریاد ما برای بی‌حجابی و شبکه‌های اجتماعی برای بی‌مغز بودن آن است

ایشان با انتقاد از مدیریت نشدن شبکه‌های اجتماعی، تصریح کردند: برادران، خواهران، این فریاد ما برای بی‌حجابی، این فریاد ما برای آزادی شبکه‌های اجتماعی و مدیریت نکردن دولت، ما با شبکه اجتماعی که مخالف نیستیم؛ مخالفت با شبکه اجتماعی مثل این است که بگوییم با صنعت و تکنولوژی مخالفم، با علم مخالفم، بنده با این ولنگار بودن شبکه اجتماعی، بی‌مغز بودن شبکه اجتماعی، مدیریت نشدن شبکه اجتماعی مخالفم، وقتی یک جریان ابزار دشمن شده برای کندن بال مهدی از پیکره شیعه این ابزار را شما نمی‌توانید مدیریت کنید، آن ابزار را استخدام کرده برای مبارزه با دین، این ابزار نباید در دسترس باشد.

امام‌جمعه مشهد بابیان این‌که ما با شبکه‌های اجتماعی مخالف نیستیم، اظهار داشتند: ما با این مخالفیم و این مسئله سیاسی نیست، این مسئله مخالفت با دولت نیست، این مسئله امام زمان است، این بال سبز را چگونه می‌کنند؟ چگونه جوان را به طرفی ببرند که در این دل امام زمان جا نگیرد؟ برادران، خواهران، روز جمعه است، روز نیمه شعبان است، شمارا به جان امام زمان، شمارا به گل روی بچه نرگس، بیایید، بنشینید، فکر کنید، قیام کنید، بجنبید و خود شما در صدد علاج بربیایید. با یک سلسله تحلیل‌ها و اهانت‌ها مشکل حل نمی‌شود، بیایید بنشینید فکر کنید و نجات دهید نسل جوان را از این آلودگی‌ها.

اصلاح و هدایت جامعه نیاز به جنبش مردمی دارد

آیت‌الله علم الهدی در پایان گفتند: خواهر من، تا آنجایی که می‌توانی نه‌تنها خودت حجابت را حفظ کن، جلوی بی‌حجاب را بگیر. در جمکران در این سیل جمعیت عده‌ای زن‌ها هم بودند که حجاب درستی نداشتند، در دل این‌ها هم عشق مهدی هست، اگر عشق مهدی نیست پس در این هوای گرم در جمکران چه می‌کند؟ پس این‌ها مهدی شناسند وی توان این‌ها را اصلاح و هدایت کرد، منتها یک حرکت و جنبش عامه و مردمی می‌خواهد، عامه باید به پا خیزند نه نیروی انتظامی و دولت، دولت کار اجرایی دستش است، مردم شما حرکت کنید.

نظرات (۲)

واقعیت جامعه را باید گفت اگر چاهی برای شما کندند چه کسی شما را از آن برحذر دارد آقای روشنفکر که نظراتت همه بر مبنای کانالیزه می باشدبد حجابی نا پاکی بیداد کرده بدبخت هر مساله ای را به سیاست می کشانی این در جواب آقای دلاور است که گویا عقلش پاره سنگ برداشته در کجا باید از دین دفاع کرد در همین حرم و مساجد باید از معرفت دینی صحبت کردباید نقد کرد انتقاد کرد گویا دولت را بلا تشبیه معصوم می دانید که اینقدر سنگش را به سینه می زنید .
"رفتار آمریکا با اروپا را می‌بینیم که به‌صورت یک زن فاحشه رفتار می‌کند"
"منتها یک حرکت و جنبش عامه و مردمی می‌خواهد، عامه باید به پا خیزند نه نیروی انتظامی و دولت، دولت کار اجرایی دستش است، مردم شما حرکت کنید."
امام‌جمعه مشهد بابیان این‌که ما با شبکه‌های اجتماعی مخالف نیستیم، اظهار داشتند: ما با این مخالفیم و "این مسئله سیاسی نیست، این مسئله مخالفت با دولت نیست، این مسئله امام زمان است، این بال سبز را چگونه می‌کند؟"


واقعا دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه ، با این تعبیر زیبا به یک زن فاحشه در منبر پیغمبر در جوار بارگاه امام رضا ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی