۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت

مصاحبه با خبر نگاران

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ب.ظ

اگربخاطر دین مردم نبود آقای روحانی به عنوان یک رو حانی و اهل علم می آمد رییس جمهور می شد؟

فکر دین مردم بودن به چه معناست؟ یعنی ما در مقابل دین مردم مسئول نیستیم پس چرا انقلاب کردیم و این نظام را تشکیل دادیم؟ ما میخواستیم حکومتی تشکیل دهیم بجای حکومت شاه که همه ی آن به خاطر دین مردم بود. اگر امام فکر دین مردم نبود انقلاب می کرد و این نظام را تشکیل می داد؟ اگر بخاطر دین مردم نبود بچه های مردم میرفتند به شهادت می رسیدند؟ اگربخاطر دین مردم نبود آقای روحانی به عنوان یک رو حانی و اهل علم می آمد رییس جمهور می شد؟

مصاحبه با خبر نگاران

آیت الله علم الهدی در مصاحبه با خبر نگاران در جواب  صحبت آقای روحانی که گفتند برخی که نمی دانند دین چه هست به فکر دین مردمند بیان داشتند: آقای روحانی مقصودشان چه بوده نمی دانم اما فکر دین مردم بودن به چه معناست؟ یعنی ما در مقابل دین مردم مسئول نیستیم پس چرا انقلاب کردیم و این نظام را تشکیل دادیم؟ ما میخواستیم حکومتی تشکیل دهیم بجای حکومت شاه که همه ی آن به خاطر دین مردم بود. اگر امام فکر دین مردم نبود انقلاب می کرد و این نظام را تشکیل می داد؟ اگر بخاطر دین مردم نبود بچه های مردم میرفتند به شهادت می رسیدند؟ اگربخاطر دین مردم نبود آقای روحانی به عنوان یک رو حانی و اهل علم می آمد رییس جمهور می شد؟مردم ما را بخاطر دینشان پذیرفتند چون این نظام و انقلاب باید فکر دین مردم باشد. ما نوکر دین مردمیم و بخاطر نوکری دین مردم نوکر شکم و زندگی مردمیم.


 


ایشان در ادامه درمورد علت این صحبت های آقای روحانی افزودند: این صحبت ها اگر به این قصد انجام میشود که یک تبار لاییک و جریان سکولار دنبال این دولت و نظام بیفتد این اشتباه است. چون قائمه ی این نظام متدینین هستند و الان هم قشر متدین پای این نظام ایستادند و اگر بخواهند دل یک عده بی دین و سکولار را خوش کنند اشتباه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی