۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار جانبازان

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ق.ظ

مهمترین مقام و منزلت و عظمت جانبازان این است که رهبر معظم انقلاب خود یک جانباز هستند

مهمترین مقام و منزلت و عظمت جانبازان این است که رهبر معظم انقلاب خود یک جانباز هستند. بنیاد جانبازان تا قبل از ملحق شدن به بنیاد شهید و تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشتر به فعالیتهای اقتصادی توجه می کرد و عنایت خاصی به مسائل و مشکلات جانبازان نداشت و بعد از تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدا با جانبازان به مثابه برخورد با یک فرزند نانتی برخورد می شد.

دیدار جانبازان

آیت الله احمد علم الهدی روز دوشنبه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب در دیدار با ˈاحمد خدادادیˈ و ˈجعفر مهمان نوازˈ دو نفر از جانیازان 70 درصد دوران دفاع مقدس مشهد ضمن عرض سلام معظم له به آنان افزودند: انقلاب با فداکاری شهدا و ایثارگران به پیروزی رسید و مهمترین عامل استمرار و بقاء آن همین فداکاریها است. بر اساس تعالیم اسلامی اگر شهدا با یک بار شهادت به سعادت مندی و فیض عظمای شهادت نایل آمدند برای جانبازان در هر روز از عمرشان یک اجر شهید منظور می شود.


ایشان درادامه بیان داشتند: مهمترین مقام و منزلت و عظمت جانبازان این است که رهبر معظم انقلاب خود یک جانباز هستند. بنیاد جانبازان تا قبل از ملحق شدن به بنیاد شهید و تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشتر به فعالیتهای اقتصادی توجه می کرد و عنایت خاصی به مسائل و مشکلات جانبازان نداشت و بعد از تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدا با جانبازان به مثابه برخورد با یک فرزند نانتی برخورد می شد.

آیت الله علم الهدی بیان کردند: اما از زمان آغاز به کار آقای عابدی مقدم مدیر کل فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در کنار سایر جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا، به مسائل و تنگناهای جانبازان و خانواده های آنان توجه بیشتری می شود.


ایشان ضمن تاکید بر تسهیلات بیشتر برای همسران جانبازان، افزودند: این امتیازات هر اندازه که باشد به ارزش اجر نصف روز تنگناهای این افراد به واسطه مشکلات جانبازان را ندارد.


لازم به ذکر است ˈاحمد خدادادیˈ در 18 فروردین ماه سال 1366 در عملیات کربلای هشت در منطقه شلمچه و ˈجعفر مهمان نوازˈ در دهم اردیبهشت ماه سال 1361 در منطقه کرخه نور به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی