۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

کلنگ‌زنی سه مسجد

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

دشمن به دنبال بایکوت کردن جمهوری اسلامی است

دشمن به دنبال بایکوت کردن جمهوری اسلامی است و اینکه فوتبالیست‌ها و ورزشکاران پرچم ایران را بالا می‌‎‌برند در واقع نظام ما را از بایکوت خارج کرده‌اند و اگر مطرح می‌شود که با پول فوتبالیست‌ها می‌شود چند مسجد ساخت باید توجه داشت که پول آنها باید از کجا پرداخت شود تا آنها نام کشور را در جهان بیشتر مطرح کنند

مراسم کلنگ‌ زنی مسجد منتظران مهدی

آیت‌الله  علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی سه مسجد در شهر مشهد، اظهار داشتند: احداث این مساجد، پایگاه عظیم و محکمی برای اسلام و رسول اکرم(ص) می‌شود و امیدوارم موجب گسترش آموزه‌های اسلامی و بندگی خدا برای برادران و خواهران این مناطق شود.

ایشان در ادامه افزودند: نکته‌ای که باید توجه داشت این است که در طول تاریخ به مباحث مادی توجه بسیاری شده و با پیشرفت مدرنیته در غرب مردم بر این باور بودند که دین از زندگی آنها خارج شده است و از طرفی لیبرالیسم و از سوی دیگر کمونیسم در جهان وجود داشت که در مقابله با دین بودند و حتی کمونیست دین را افیون توده‌ها می‌دانست. اما با ظهور انقلاب اسلامی یک گرایش فراگیر نسبت به اسلام و شیعه و همچنین معارف دینی به وجود آمد و آنقدر که امروز خداپرستی در جهان وجود دارد شاید در زمان بعثت پیامبر(ص) وجود نداشت.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به ساخت 110 مسجد توسط شهرداری مشهد تصریح کردند: خوشبختانه در انتخابات شورای چهارم نگاه انسان‌های بصیر شهر اثر خود را گذاشت و اعضای شورای شهر مشهد علاوه بر آگاهی از مدیریت شهری امکانات آبادسازی دین مردم در کنار عمران شهری را نیز در نظر گرفته‌اند. شورای شهر مشهد با انتخاب شهرداری دین‌مدار توانسته این نهضت مسجدسازی را اجرایی کند و تعداد مساجد شهر مشهد را افزایش دهد.

ایشان خاطرنشان کردند: مساجد را باید مردم بسازند و برای نظام اسلامی کار ساده‌ای است که مانند عربستان یا ترکیه حکومت، مسجد زیبا و مجلل بسازد، اما مساجد این کشورها نشاط دینی و معنوی ندارند. در خصوص اینکه مطرح می‌شود با پول سفر فوتبالیست‌ها می‌شود چند مسجد ساخت، تصریح کرد: دشمن به دنبال بایکوت کردن جمهوری اسلامی است و اینکه فوتبالیست‌ها و ورزشکاران پرچم ایران را بالا می‌‎‌برند در واقع نظام ما را از بایکوت خارج کرده‌اند و اگر مطرح می‌شود که با پول فوتبالیست‌ها می‌شود چند مسجد ساخت باید توجه داشت که پول آنها باید از کجا پرداخت شود تا آنها نام کشور را در جهان بیشتر مطرح کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی در پایان با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی کشور برای حضور موفق در عرصه بین‌المللی استراتژی محکم نظام است، متذکر شدند: دشمن به دنبال بایکوت کردن ما است و هرجا که ما بتوانیم به عنوان برترین مطرح شویم باید این کار انجام شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی