۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگار تسنیم

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

این هایی که برگزارشده کرسی آزاد اندیشی نبوده ، اردوکشی سیاسی بوده

در کرسی‌های آزاد اندیشی می‌توانند افراد با هر ایده و اندیشه‌ای صحبت کنند اما باید در مقابل آنها حرف اندیشه مقابل نیز زده شود چون کرسی آزاد اندیشی به غیر از پایگاه تبلیغاتی است

مصاحبه با خبرنگار تسنیم

آیت الله علم الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارتباط با شاخص‌های برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی اظهار کردند: کرسی‌های آزاد اندیشی باید با مدیریت دانشگاه برگزار شود و اینکه برخی از افراد بخواهند با استفاده از برگزاری کرسی آزاداندیشی این مکان را به پایگاهی برای اهداف و جریان‌های سیاسی تبدیل و از افرادی که راه به جایی برای سخنرانی ندارند دعوت کنند تا علیه نظام و انقلاب صحبت کنند درست نیست.

ایشان در ادامه افزودند: در کرسی‌های آزاد اندیشی می‌توانند افراد با هر ایده و اندیشه‌ای صحبت کنند اما باید در مقابل آنها حرف اندیشه مقابل نیز زده شود چون کرسی آزاد اندیشی به غیر از پایگاه تبلیغاتی است. در حال حاضر هیچ کدام از مناظره یا برنامه‌هایی که در دانشگاه‌های مشهد مقدس با عنوان کرسی آزاد اندیشی برگزار شده, کرسی آزاد اندیشی نبوده و در حقیقت اردوکشی سیاسی بوده است.

آیت الله علم الهدی در ارتباط با تصویب توافق نامه ژنو در مجلس شورای اسلامی بیان داشتند: اینکه توافق نامه ژنو در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و نمایندگان مردم در کمیسیون‌های مختلف آن را بررسی کنند امر مناسب و پسندیده‌ای است و باید به این نکته توجه داشت که این توافق نامه در صورتی تصویب شود که در راستای اصول نظام و انقلاب باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی