۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

هیئات مذهبی رزمنگان اسلام سراسر کشور

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ق.ظ

اگر مراقب نباشیم وهابیت علیه شیعه، سنی ستیزی به راه می اندازد و هدف شوم دشمن را اجرا می‌کند

اگر مراقب نباشیم وهابیت علیه شیعه، سنی ستیزی به راه می اندازد و هدف شوم دشمن را اجرا می‌کند و این شیاطین با دو جریان بیداری اسلامی و گرایش مردم به سمت اسلام مشکل دارند و تلاششان این است که مسلمانان را به جان هم بیندازد و گرایش اسلامی را از بین ببرد و هدف شومش را اجرایی و عملی کند

هیئات مذهبی رزمنگان اسلام سراسر کشور ،مرکز آموزش امام رضا (علیه السلام)

آیت الله علم الهدی در جمع مدیران هیئات مذهبی رزمنگان اسلام سراسر کشور اظهار کردند: دهه اول ماه رجب متعلق به امام رضا  (علیه السلام) بوده و آن به واسطه میلاد فرخنده میوه دلشان آقا جواد الائمه  (علیه السلام) در روز دهم این ماه است و زائران و مجاوران زیادی هم در این دهه به بارگاه منور رضوی مشرف شدند و این تؤفیق نصیب شما هم شده که باید قدر آن را بدانید.



ایشان در ادامه افزودند: همه ما آمده‌ایم که دست گدایی به سوی امام هشتم دراز کنیم و حاجت روا شویم و طوری به ضریح نورانی حضرت رضا  (علیه السلام) نگاه می‌کنیم که آقا با همان نگاه خواسته ما را متوجه می‌شوند و همین نگاه بوده که ما را هیئتی و محب اهل بیت عصمت و طهارت  (علیه السلام) کرده است و شما به عنوان پرچمدار هیئات مذهبی انتخاب شده‌اید.

آیت الله علم الهدی تصریح کردند: اینکه امام حسین  (علیه السلام) شما را پذیرفته است ۸۰ درصد راه را رفته‌اید و ۲۰ درصد باقی مانده هم به تلاش شما بر می‌گردد، این ۲۰ درصد سنگلاخ هایی دارد که ممکن است آن ۸۰ درصد پذیرفته شده را تحت الشعاع قرار دهد و حتی آن را ساقط کند و از بین ببرد. آن مسئله ای که ممکن است این ۲۰ درصد را با مشکل مواجه کند دوری از اخلاص و عقل بوده و ما را به انجام تصمیم خاصی وادار و عقلمان را ساقط می‌کند و به فرموده امام موسی کاظم  (علیه السلام) هر چیز درستی که مطرح است را به سمت ما بکشید.
ایشان افزودند: ما نیز وظیفه داریم تا مردم را دوست اهل بیت عصمت و طهارت  (علیهم السلام) کنیم و نه دشمن آنها و اگر تصمیم اشتباهی بگیریم و مردم را دشمن امام معصوم  (علیه السلام) کنیم آن ۸۰ درصد را هم از دست داده ایم و اگر خط احساساتمان منجر ضرر و دوری از جذب محبت ائمه اطهار  (علیه السلام) شود سبب خوشنودی دشمن شده‌ایم.


آیت الله علم الهدی خاطرنشان کردند: دنیا به این نتیجه رسیده است که در درجه اول نامی از حضرت علی  (علیه السلام) و حضرت فاطمه  (علیها السلام) و در درجه دوم نامی پیامبر اکرم (ص) و اسلام نباشد و تلاششان براندازی نظام و اسلام است و باید مراقب باشیم با قیچی دو لبه دشمن وهابیت سنی‌ها و تحجر شیعه بوده بریده نشویم.

ایشان افزودند: تحجر شیعه که به سنی ستیزی می پردازد بستر و زمینه را فراهم می کند تا در اهل سنت جبهه وهابیت تقویت شود و شیعه کشی امری موجه و قابل قبول جلوه دهد. استکبار دو مشکل دارد یکی جریان اثرگذار انقلاب اسلامی در جوامع اسلامی و دیگری گرایش مردم دنیا به اسلام که برای برخورد با این دو مسئله طرحی را سازماندهی کرده تا مسلمانان یکدیگر را بکشند تا گرایش به اسلام در دنیا از بین برود.
آیت الله علم الهدی بیان داشتند: افرادی که به سنی ستیزی می پردازند ابزار انگلیس و جاسوسان آمریکا هستند و در قم ادعای مرجعیت دارند ولی دفترشان در لندن است و شما باید ریشه این توطئه را براندازید و در مقابل هیأت های آنها هیأت بسازید و برنامه های آنها را عقیم کنید. امام هفتم می فرماید هرچه دوستی و محبت است به سمت ما جلب کنید چرا که با این کار زمینه حاکمیت ولایی در دنیا آماده می شود و رسالت اصلی ما جذب همه محبت ها به اهل بیت  (علیه السلام) است نه اینکه زمینه ساز دشمنی با آنان را فراهم کنیم.

ایشان تاکید کردند: اگر مراقب نباشیم وهابیت علیه شیعه، سنی ستیزی به راه می اندازد و هدف شوم دشمن را اجرا می‌کند و این شیاطین با دو جریان بیداری اسلامی و گرایش مردم به سمت اسلام مشکل دارند و تلاششان این است که مسلمانان را به جان هم بیندازد و گرایش اسلامی را از بین ببرد و هدف شومش را اجرایی و عملی کند.

آیت الله علم الهدی تصریح کردند: دشمن روی حساس ترین نقطه ما انگشت گذاشته و همه این کارها توسط جاسوسان آمریکایی و انگلیسی انجام می‌شود و حتی دفتری را هم در همین رابطه در لندن به راه انداخته‌اند و متأسفانه شاهد سکوت مسئولان وزارت خارجه ایران هستیم. شما هیئتی‌ها باید آنها را عقیم کنید و این نقشه شوم را براندازی کنید که مهم ترین رسالت هیئت رزمندگان اسلام همین کار بوده و آن را به عنوان خطری قطعی ببینید و این جریان‌ها را در شهرهای خودتان براندازی کنید.

ایشان اظهار کردند: حتی عده‌ای به دروغ گفتند که مشهد در پایه اول دبستان ۶۰ درصد دانش آموز اهل سنت را ثبت نام کرده، به طوری که نامه رسمی هم به مقام معظم رهبری نوشته اند و ایشان هم خواستار پیگیری این موضوع شدند.

آیت الله علم الهدی در بحث اهل تسنن بیان داشتند: اهل تسنن با این آمار حق و حقوقی برای خودشان قائل بودند اما در مجموع جمعیت کشور باید بگویم که ۷ درصد اهل سنت داریم و اینکه می‌گویند مشهد ۶۰ درصد اهل سنت دارد کاملاً دروغ است و اگر هم باشند ایرانی نیستند و از افغانستان و پاکستان هستند و از ورود شیعیان به ایران جلوگیری کرده اند، تا با ارائه این آمار نقشه شومشان را اجرایی و عملی کنند.

ایشان افزودند: مقام معظم رهبری فرمودند که اهانت به مقدسات مسلمانان حرام است و کسی که این کار را می کند خلاف شرع اسلام را انجام داده است و به فرموده ایشان ما سر پیچ تاریخ هستیم و نه می‌شود گاز بدهیم و نه می‌شود ترمز بگیریم و هر دو کار غلط است، بلکه باید با قدرت از این پیچ رد شویم تا به موفقیت‌ها نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی