۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

دیدار با مسئولین راهیان نور، مشهد مقدس

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۸ ب.ظ

کارشناس سیاسی آمریکایی در مقاله ی خود قدرتمند ترین فرد جهان را آیت الله خامنه ای دانسته اند
اگر در طی این سالها رهبری آقا تحلیل کنیم با آنچه در مملکت اتفاق افتاده و ایشان دست و پنجه نرم کردند و همه جا مسئله را جلوبردند چه بر سر پسر پیغمبر(ص) گذشته است. کارشناس سیاسی آمریکایی در مقاله ی خود قدرتمند ترین فرد جهان را آیت الله خامنه ای دانسته اند.
دیدار با مسئولین راهیان نور، مشهد مقدس
آیت الله علم الهدی در دیدار با مسئولین راهیان نور بعد از شنیدن سخنان سردار فضلی بیان داشتند: در قرآن واژه ی شهید را برای جان داده در راه خدا نداریم و هیچ جا جان داده در راه خدا را شهید نخوانده و مصادیق دیگری برای شهید تعریف شده و این اصطلاح را عترت پیغمبر(ص) و اهل بیت آوردند و اولین کسی که این اصطلاح را استفاده کردند خود رسول الله(ص) بودند.


ایشان افزودند: خداوند در مقام تبیین ویژگی های کشته شده در راه خدا  آیه ی"ولا تحسبن الذین..." آورده و در آیه ی دیگری نوع برخورد با شهدا را بیان کردند.دستوری الهی وآسمانی برای نوع برخورد با شهید بیان شده که یک ادبیات گفتاری و اظهاری دارد که میگوید به اینها مرده نگویید چون اینها زنده اند.


آیت الله علم الهدی بیان داشتند: این بیان"بل احیا هم" یعنی اینها زنده اند پس به آنها مرده نگویید و این نه در مقام احترام و تکریم است بلکه حقیقت است. در ادبیات فکری هم ذات الهی میگوید" شما در مقام اندیشیدن در مقام شهید استعدادی ندارید" مفسرین حیات شهید را برای ما غیر قابل دانستن می دانند.


ایشان افزودند: اما ما میگوییم خیلی چیز ها در مورد شهید نمی دانیم وشاهد زنده ی فرمایش پروردگار نسبت به شهداء برحق ما در دفاع مقدس همین راهیان نور است. آنروزی که 8سال دفاع مقدس را شما مدیریت میکردید روی جنگ و دفاع و پیروزی محاسبه داشتید ولی اینکه بعد 22 سال اینجا پایگاه فرهنگی شود و از آنجا بشود کشور راساخت ارزیابی نمی کردید. یعنی ما خیلی چیز ها در مورد شهید نمی دانیم.


آیت الله علم الهدی تصریح کردند:دوچیز در آن روز ارزیابی نمی شد اول اینکه این جنگ به جایی برسد که بعد ربع قرن بعد همه ی قدرت های دنیا بیایند اطراف ما مثل سگ پارس کنند و جرات حمله به ما را نداشته باشند و روز به روز از جراتشان کمتر شود. امروز مسئله ی وحشت آمریکا نسبت به دخالت نظامی نسبت به 5سال قبل بیشتر است و این ضربه شصتی که دلاور مردان سپاه به دنیا نشان دادند.


ایشان تاکید کردند: اینکه این عرصه ی دفاع مقدس بشود فضا و بستری برای اداره ی کل کشور در فرهنگ انقلاب اسلامی و سپاه بشود فرمانده فرهنگی کشور نه تنها فرمانده نظامی و اینها همه همان "لاتشعرون" است که خدا می گوید. آنچه باعث شد ما در دفاع مقدس نادیده بگیریم و همین نادیده گرفتن به ما ضربه زد.ما تا به الان در عرصه ی سیاست و کشورداری بسیار مصیبت دیدیم.


آیت الله علم الهدی تصریح کردند: اگر در طی این سالها رهبری آقا تحلیل کنیم با آنچه در مملکت اتفاق افتاده و ایشان دست و پنجه نرم کردند و همه جا مسئله را جلوبردند چه بر سر پسر پیغمبر گذشته است. کارشناس سیاسی آمریکایی در مقاله ی خود قدرتمند ترین فرد جهان را آیت الله خامنه ای دانسته اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی