۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید حرکتی مؤثر و قوی از خود نشان دهد

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید حرکتی مؤثر و قوی از خود نشان دهد چراکه مشکلات زیادی در توسعه منکرات شاهد هستیم اما ۲ فضا در سطح شهر وجود دارد که بیش از دیگر جاها باید نسبت به توسعه منکرات آن برخورد شود که شامل دانشگاه‌ها و هتل‌ها می‌شود.

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، دفتر استاندار خراسان رضوی

آیت الله علم الهدی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در دفتر استاندار خراسان رضوی، بیان داشتند:  برخی اوقات تذکر لسانی کافی نیست و باید با اقتدار برخورد کرد. اختلاط دختر و پسر مشکلات زیادی را در دانشگاه‌ها بوجود آورده است، انتظامات و حراست دانشگاه‌ها باید بیش از پیش فعال باشند و از جو سازی‌های موجود هراسی نداشته باشند، زیرا هر طور که شده باید جلوی حرام خداوند در دانشگاه‌ها را بگیریم. فضای دانشگاه‌ها در مشهد را باید اصلاح کرد.





 ایشان با بیان اینکه در مسئله توسعه منکرات مشکلات زیادی داریم، خاطرنشان کردند: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید حرکتی مؤثر و قوی از خود نشان دهد چراکه مشکلات زیادی در توسعه منکرات شاهد هستیم اما ۲ فضا در سطح شهر وجود دارد که بیش از دیگر جاها باید نسبت به توسعه منکرات آن برخورد شود که شامل دانشگاه‌ها و هتل‌ها می‌شود.

 آیت الله علم الهدیبا ابراز نارضایتی از وضعیت هتل‌ها در مسیر توسعه منکرات افزودند: در برخی از این هتل‌هایی که اخیرا ساخته شده فضای بسیار نامناسبی اعم از مسئله ایاب و ذهاب زوار به ویژه زوار خارجی و یا فضاهای موجود درلابی‌های هتل وجود دارد که همین هتل‌های مجلل نوساخته مشهد خود نمود توسعه منکرات است و واقعا برخی گزارشات و مسائل که به گوش ما می‌رسد.

 

ایشان تصریح کردند: همچنین در مشهد مقدس باید دستگاه‌های اجرایی در منطقه ثامن بسیج شده و از نظر حضور و برنامه تقویت شوند تا شاهد حل مشکلات آن باشیم، در مشهد جرائمی انجام می‌پذیردکه در کشور اتفاق نمی‌افتد، برای مثال در نوروز با مشکل زن‌های خیابانی مواجهیم که این مشهدالرضا را با مشکلاتی مواجه می‌کند و این مصداق همان بوده که جرایمی در مشهد انجام می‌شود که در هیچ کجا این ابتذال اتفاق نمی‌افتد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزودند: متأسفانه منطقه ثامن کانون یک سلسه جرایمی شده که در اطراف حرم رخ می‌دهد، پدیده دختران فراری و برخی قراردادها و مسائلی دیگر که واقعا ما را شرمنده امام رضا (ع) می‌کند؛ توجه کنید که در نصب‌العین ایشان چنین معاصی رخ می‌دهد و ما را شرمنده امام رضا (ع) می‌کند.

آیت الله علم الهدی تأکید کردند: یکی از پیشنهادهای بنده به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این بوده که تابلوها و بیلبوردهای اطراف حرم به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اختصاص پیدا کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی