۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

نماز جمعه بیست و نهم فروردین 93

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ب.ظ

غرب به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی راضی نمی شود

مدتی افرادی در تریبون های دانشگاهی از غرب حمایت می کرند و باید به این افراد گفت این همان حیوانی است که شما از آن حمایت کردید و بر خلاف تمام مذاکرات زیر حرف های خود می زنند.

خطبه های نماز جمعه ، حرم امام رضا (علیه السلام)

خطبه ی اول

دریافت

 

خطبه ی دوم

دریافت

 

بخش عربی از خطبه ی دوم

دریافت

آیت الله علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد با اشاره به ۲۹فروردین روز ارتش، اظهار کرد: مسئله اقتدار دفاعی در کشور و نظام ما محور اقتدار ملی است.

وی ادامه داد: امروز اقتدار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که در منطقه به عنوان قدرت اول شناخته شده و تحولات منطقه مبتنی بر آن چیزی است که این مردم و ملت تصمبم بگیرند.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه سرنوشت منطقه را این نظام رقم می زند، ابراز کرد: دشمن استکباری از مقابله با ما عاجز بوده و زمانی که مردم منطقه مشاهده می کنند با تمام دشمنی که نسبت به این نظام دارند اما توان مقابله با این کشور را ندارد.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: عجز استکبار باعث شده ما قدرت اول در منطقه باشیم.
وی با تاکید بر اینکه اقتدار دفاعی ما در این نظام در دنیا این اقتدار ملی بی نظیر به شمار می رود، عنوان کرد: وقاهت آمریکا و اتحادیه اروپا ثابت کرد که غرب تا کم تر از نابودی ما راضی نمی شود.
آیت الله علم الهدی با اشاره به حمایت برخی افراد از غرب، گفت: مدتی افرادی در تریبون های دانشگاهی از غرب حمایت می کرند و باید به این افراد گفت این همان حیوانی است که شما از آن حمایت کردید و بر خلاف تمام مذاکرات زیر حرف های خود می زنند.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه ۳۵سال از این نظام می گذرد و دشمنی غربی ها به ما ثابت شده، ابراز کرد: آن ها اگر یک شب بتوانند و موقعیت داشته باشند که به ما حمله کنند نمی گذارند که آن شب به صبح برسد و همان شب حمله می کنند ولی آن ها از قدرت دفاعی و رزمندگان ما عاجز هستند.
وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قوی ترین ارتش در دنیا می باشد، اظهار کرد: شاید ارتش های دیگر کشور های دنیا از نظر تجهیزات نظامی و نیروی انسانی از ما بهتر باشند اما ارتش ما دارای معیاری به عنوان معنویت است که آن را قوی ترین ارتش دنیا کرده است.
آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: امروز آمریکا از ۴طرف ما را با پایگاه های نظامی خود محاصره کرده اما مانند سگ پارس می کند و جرات تجاورز ندارد.
امام جمعه مشهد ادامه داد: آن چیزی که مردم دنیا در ۸سال دفاع مقدس آن را تجربه و مشاهده کرد ایمان، معنویت و ایثار ملت ایران بود که سبب پیروزی آن بر دنیا شد.
وی تصریح کرد: هرگاه پشتوانه قدرت و مدیریتی  دین، ایمان و تقوا باشد قطعا آن مدیریت در دنیا بی نظیر می شود.
آیت الله علم الهدی گفت: مدیریت آستان قدس رضوی که در بیستر ۳۵ ساله است به دلیل اینکه به پشتوانه معنویت و ایمان بوده در دنیا بی نظیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی