۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

مصاحبه 93/01/28

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ

نمی شود با جریانی که از سر عداوت با ما برخورد می کند راهبرد تعامل داشت

دولت ، وزارت خارجه و کمیسیون امنیت مجلس باید به دنبال راهبرد تعاملات ما با این جریانات باشد تا کلیه ی رشته های وابستگی به غرب قطع شود. نمی شود این نظام و مردم با وابستگی به غرب زندگی کنند.

مصاحبه در حاشیه ملاقات با مسئولان دیوان محاسبات


آیت الله علم الهدی در پاسخ به سوال خبر نگاران در مورد مواضع ما در مورد سخنان غربی ها بیان داشتند: مواضع ما در مورد سخنان مهم نیست مهم این است که ما راهبرد سیاست ارتباطی خود را با این جریانات وقیح مشخص کنیم، دولت وزارت خارجه و کمیسیون امنیت مجلس باید به دنبال مسئله ی راهبرد ارتباطات و تعاملات ما با این جریانات است تا کلیه ی رشته های ارتباطی و وابستگی به غرب قطع شود نمیشود این نظام و مردم با وابستگی به غرب زندگی گنند.



ایشان در مورد موضع نمایندگان سازمان ملل افزودند:  موضع سازمان ملل در مقابل اصل موضوع چیز کوچکی است. اینها همه حاکی از کلیت پشت پرده است که آن قصد براندازی غرب نسبت به این نظام و کشور است  ما در مقابل این دشمن باید راهبرد داشته باشیم. راهبرد ما مهمتر از موضع گیری ما نسبت به آنهاست.


آیت الله علم الهدی در مورد وضعیت نماینده ی ایران در سازمان ملل و موضع دولت در این بحث تصریح کردند:الان آنها در مدیریت سیاست خارجی صاحب نظرند و نمی شود به دولت تحمیل کرد که چه کنداما بحث ما در مورد راهبرد این موضوع است. دولت باید برنامه ریزی راهبردی اش به گونه ای باشد که نمی شود ما با جریانی که از کینه و عداوت قوی برخوردار است راهبردی بر اساس تعامل و ارتباط و تنش زدایی داشته باشیم و این حرف ها با دشمن نمی شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی