۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

     

در شرایط کنونی که به لحاظ منابع مالی و اقتصادی مشکلاتی وجود دارد بهتر است تا دولت با تجمیع تمام بیمه های درمانی موجود منابع مالی پایداری را جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم کشور فراهم آوردچراکه رفع دغدغه های مردم در حوزه سلامت جزء اولویت های اصلی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش Alamolhoda.com،آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه دراستان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار با مدیرکل و اعضاء ستاد گرامیداشت هفته بیمه سلامت در این استان که امروز برگزار شد با تاکید بر اهمیت جایگاه و نقش بیمه سلامت در تامین هزینه های حوزه سلامت کشور گفت:کاری که سازمان بیمه سلامت ایران در تامین هزینه های درمان مردم انجام می دهد درخور تقدیر است واین خدمت رسانی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بیشترین دریافت کنندگان این خدمات فقرا و قشر ضعیف جامعه هستند.


وی بااشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص نقش بیمه ها در کاهش رنج بیمارداری افزود:خاصیت رسیدگی به فقرا و قشر ضعیف جامعه در این است که وقتی چشم فقیر محتاجی به دستان فردی است که مشکل او را حل می کند آن فرد در طول حیات همواره از عافیت دنیوی برخوردار می شود و دیگر دچار گرفتاری ها و مشکلات سخت نخواهد شد.


آیت الله علم الهدی همچنین با اشاره به هزینه های سنگین حوزه سلامت ادامه داد:در شرایط کنونی که به لحاظ منابع مالی و اقتصادی مشکلاتی وجود دارد بهتر است تا دولت با تجمیع تمام بیمه های درمانی موجود منابع مالی پایداری را جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم کشور فراهم آوردچراکه رفع دغدغه های مردم در حوزه سلامت جزء اولویت های اصلی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی است.


امام جمعه مشهد مقدس همچنین اشاره ای به وضعیت بیمه های تکمیلی نیز داشت و افزود: مردم نباید در تامین هزینه های درمان خود دچار سرگردانی در میان سازمانهای بیمه گر و بیمه های تکمیلی شوند و این درحالی است که امروز بیمه های تکمیلی تبدیل به رقبای دولت و دانشگاه ها شده اند و اگر این بیمه های تکمیلی در بیمه سلامت ادغام شوند هم مشکلات مردم مرتفع خواهد شد و هم منابع درآمدی سازمانهای بیمه گرتامین می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی