۱۴۰۳ يكشنبه ۳۰ ارديبهشت

شکرگزاری اجتماعات فاطمیون

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳ ق.ظ

این برنامه ، الگوی زیبای ایمانی برای جهان اسلام است

ما در این تجمع می‌توانیم الگوی مدیریتی جدیدی به دنیا ارائه دهیم که به‌طور قطع اگر زیربنای هر مدیریتی عشق و ایمان قلبی باشد اگر مدیریت هر برنامه‌ای به‌شکل صحیحی پیش برده شود می‌تواند تغییرات مطلوبی در آن زمینه مدیریتی ایجاد کند.

آیین تقدیر از خدمتگرازان اجتماع فاطمیون


دریافت
مدت زمان: 31 دقیقه 51 ثانیه

آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در مراسم شکرگزاری اجتماعات فاطمیون در جمع خدمتگزاران فاطمی مشهد که با حضور جمعی از این افراد و مسئولان نظامی و انتظامی و شهری این شهر برگزار شد اظهار کردند: با تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه روز دهم ماه و روز پایان دهه فاطمیه که بهترین زمان برای اجرای این برنامه بود و چون حضرت صدیقه اطهر(ع) مزدهای عزادارانشان و این جماعت فاطمی را امروز از طریق دست باکفایت خودشان تقدیم این افراد می‌کند.

 ایشان افزودند: بستر اجتماعی که در آن ظلم به ائمه اطهار رخ داد بستری مورد اهمیت است و در این زمینه حضرت موسی‌بن جعفر(ع) خطاب به یارانش در زندان و در زمانی که از پیروان خود به‌دور بودند فرمودند: دوستی با مردم باید در اولویت کارهای شما قرار گیرد، و به‌طور قطع این یک حدیث راهبردی و خط استراتژیک است که در زمان خفقان آن دوران ایشان از پیروان خود این مسئله را خواستار شدند.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کردند: امروز در دنیایی که یک گرایش به‌طرف بیداری و دیگری به‌طرف استکبار به وجود آمده است، مردم و جوامع و ملت‌های بیدار به‌دنبال یک‌پارچگی فکری هستند و به‌طور قطع راه ائمه نشانه فکری مهمی در به دست آوردن یک یک‌پارچگی است، این خط فکری و حقیقت‌جو خطی حاکم است.

ایشان تصریح کردند: شما خدمتگزاران جزو همین دوستداران اهل‌بیت(ع) هستید که در وسعت‌دادن به این خط استراتژیک نقش مهمی را از خود به جای گذاشته‌اید.ماهیت تجمع بزرگ فاطمی با فرمایش موسی‌بن جعفر(ع) مشخص می‌شود.

آیت الله علم الهدی بیان کردند: برخی از علما بر این عقیده هستند که باید روز شهادت صدیقه اطهر را مانند عاشورا گرامی بداریم و عاشورایی برگزار کنیم. در این زمینه لازم است ذکر شود که مسئله عاشورا و هیجان آن در وجود یکایک انسان‌ها است، این‌چنین هیجان در هیچ موقعیتی در درون هیچ انسانی نیست، مسئله تفاوت بین عاشورا و ایام فاطمیه در مقایسه عظمت این دو روز بزرگ نیست. عاشورا توانسته در درون هر انسان به خودی خود یک هیئت راه بیندازد و هیجانی وصف‌ناپذیر را به راه بیندازد.

ایشان تأکید کردند: بهترین مصداق برای این موضوع تجمع بزرگ فاطمیون است، هیجانی که در این مراسم بود نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر بود. امتیاز حاکم بر این تجمع امتیاز هیجان بود که خوشبختانه در این مراسم باشکوه شاهد این موضوع بودیم که امسال حال مردم از هر سال دیگری بهتر بود، ولی در  عین حال باز هم باید یادآور شد که این مراسم با کیفیت مطلوبی برگزار شد و امیدوار هستیم با مدیریت صحیح فاصله‌هایی که میان عزاداری با زیارت‌های مردم قرار گرفته است را کم کنیم تا حال مردم از این کیفیت مطلوب خارج نگردد.

آیت‌‌الله علم‌الهدی اظهار کردند: ما در این تجمع می‌توانیم الگوی مدیریتی جدیدی به دنیا ارائه دهیم که به‌طور قطع اگر زیربنای هر مدیریتی عشق و ایمان قلبی باشد اگر مدیریت هر برنامه‌ای به‌شکل صحیحی پیش برده شود می‌تواند تغییرات مطلوبی در آن زمینه مدیریتی ایجاد کند.

ایشان افزودند: این برنامه الگوی زیبای ایمانی برای جهان اسلام است. و این موضوع را باید یادآور شد که عشق شما مردم مرهمی بر زخم دل ائمه معصومین(ع) است. فاطمیه و نیمه شعبان زمانی توسعه پیدا می‌کند که عامل توجه مردم به اصل ظهور معطوف شود. امیدوار هستیم در نیمه شعبان باز هم شاهد این‌چنین مراسمات باشکوهی باشم.

در پایان این مراسم از خدمتگزاران فاطمی تشکر و با اعطای هدایایی از این افراد و اقشار قدردانی شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی