۱۴۰۳ يكشنبه ۳۰ ارديبهشت

دیدار با مدیران بنیاد مسکن استان خراسان رضوی

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

امروز در این کشور دو کار هست که هیچ چیزی به خیرات آن نمی رسد ، خانه و سلامتی مردم

الان جوری است که اگر کسی بی خانه بود با تکیه بر امکانات خود نمی تواند خانه دار شود. قصه ی مسکن مانند یک باتلاق است که هرچه آن را تکان دادند بدتر شد دولت با آزاد نمودن فروش مسکن مهر قیمت مسکن را بالا برد.

دیدار با مدیران بنیاد مسکن

آیت الله علم الهدی در دیدار با مدیران بنیاد مسکن استان خراسان رضوی بعد از شنیدن سخنان چند تن از ایشان بیان داشتند: نهادهای انقلابی اگر کنار دستگاه های دولتی نباشد کشور فلج می شود. الحمدلله اخلاصی که درتاسیس این نهاد ها هست در موفقیت این نهاد ها موثر است و انشاء الله شما که انسان های اخلاصمندی هستید خداوند به این کار و زحمت شما برکت بدهد.


ایشان در ادامه افزودند: امروز در این کشور دوکار هست که هیچ چیزی به خیرات آن نمی رسد ، خانه و سلامتی مردم که این دو چیز خانواده ها را مستاصل می کند. یکطرف بیماری و مریضی و دوا و یکطرف بی خانگی.


آیت الله علم الهدی در بحث مسکن تصریح کردند: الان جوری است که اگر کسی بی خانه بود با تکیه بر امکانات خود نمی تواند خانه دار شود. قصه ی مسکن مانند یک باتلاق است که هرچه آن را تکان دادند بدتر شد دولت قبل با مسکن مهر قیمت مسکن را بالا برد و این کاری که دولت انجام داد در جهت آزاد نمودن فروش مسکن مهر وضع را بدتر خواهد کرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی