۱۴۰۳ شنبه ۰۱ ارديبهشت

دشمن از رشد صنایع دفاعی ایران هراس دارد

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ب.ظ

مدیران صنایع دفاع استان ـ این‌که ترامپ می‌گوید «ما به نظام ایران کاری نداریم، فقط هسته‌ای و موشکی خود را تعطیل کنند»، اظهار ضعف و عجز بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیاست که می‌گوید از توان هسته‌ای و موشکی ایران می‌ترسیم.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با مدیران ارشد صنایع دفاع خراسان رضوی، پس از استماع گزارش فعالیت‌های انجام‌شده و اقدامات صورت گرفته، اظهار کرد: در مسئله فناوری، امروز وزارت دفاع در حدی است که توجه دشمنان به فناوری دستگاه نظامی ما جلب شده است.

ایشان بابیان این‌که چشمگیری رشد علمی ما در دنیا عمدتاً در فناوری‌های نظامی هست، ادامه داد: 40 سال پیش در شرایطی بودیم که پشتیبانی و تجهیز نظامی ما در دست دشمن بود و گلوله و لوله توپ نداشتیم.

نماینده ولی‌فقیه بابیان این‌که امروز «سامانه باور 373» ما که قوی‌تر از «اس 300» روسیه هست و دنیا را شگفت‌زده کرده، خاطرنشان کرد: ترامپ در اجلاس جی 7 گفته «ما با ایران کاری نداریم، نمی‌خواهیم نظام مردم آن را عوض کنیم، فقط دو کار داریم، یکی فناوری هسته‌ای را کنار بگذارد و یکی موشکی»، این اظهار ضعف و عجز بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیاست که می‌گوید از توان هسته‌ای و موشکی ایران می‌ترسیم.

ایشان یادآور شد: نیروهای نظامی و مسلح تحت مدیریت مقام معظم رهبری رشد کردند، اگر دولت‌ها به جریان مدیریت رهبری و رهنمودهای ایشان توجه می‌کردند، امروز در کشور مشکلی نداشتیم.

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تمجید از رشد صنایع دفاع استان، ابراز امیدواری کرد این جمع و نیروهای با اخلاص، در جریان دین‌مداری کامل قرار بگیرند و این مسیر را ادامه دهند.

ایشان همچنین به اهمیت تقویت بنیه‌های فرهنگی و رشد آن در بین خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: مشکل ما با برنامه‌های رند کلاسی و سازمانی حل نمی‌شود، هرچه بخواهیم از طریق برنامه‌های کلاسی و همایش‌ها مشکل را حل کنیم، کمتر موفق می‌شویم، نیاز به فعالیت‌های فرهنگی در درون خانواده‌ها است

امام‌جمعه مشهد مقدس اضافه کرد: در مشهد امکانات خوبی همچون حوزه علمیه قوی و آستان قدس رضوی وجود دارد که نظیر چنین ظرفیتی در دیگر نقاط کشور نیست، از این ظرفیت برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی