۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

 

 طلاب اهل سنت ـ چه آقای متحجری که شیعه‌گری او شده شیعه‌گری انگلیسی و چه آن آقای سنی که شده سرباز جنگ نیابی آمریکا در شکل وهابیت، هردویشان لبه تیغ یک قیچی برای براندازی اسلام هستند.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب وقاریان اهل سنت سراسر کشور، با بیان این‌که اگر انسان از ابتدا با بینش مادی وارد عرصه طلبگی بشود، بدبخت‌ترین موجودات کره زمین است، اظهار کرد: زیرا در عرصه طلبگی باید زحمت بسیاری بکشد و بعد هم به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد، این خاصیت طلبگی بین طلبه شیعه و اهل سنت تفاوتی ندارد.

ایشان ادامه داد: عرصه روحانیت و طلبگی فقط در یک‌جهت درست است و آن، وارد شدن انسان با فکر، تصمیم و اراده به این عرصه است، اگر چنین شد، خوشبخت‌ترین و سعادتمندترین انسان‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: اگر طلبه، روز اول طلبگی خودش را وقف پیغمبر و خدمت به پیغمبر شد و حساب کرد زندگی من می‌گذرد، هیچ‌گاه گرسنه، برهنه و بی‌سرپناه نمی‌مانم، پس همه استعداد، وجود و ظرفیتم وقف پیغمبر است، موفق خواهد بود اما اگر بخواهد به مقام، موقعیت و شخصیت برسد، در فلاکت و بدبختی افتاده است.

ایجاد جنگ نیابی برای نابودی اسلام

ایشان با تأکید بر این‌که در هیچ زمانی مثل امروز دنیا به سر پیغمبر نریخته است، خاطرنشان کرد: چه بخواهید و چه نخواهید این جبهه در دنیا تشکیل‌شده، آنان بنای براندازی پیغمبر را دارند و در ملت‌ها انواع توطئه‌ها را به راه انداختند، جنگ‌های نیابتی و جریان‌های کفرآمیزی مثل وهابیت ایجاد می‌کنند؛ به‌عنوان جریان جنگ نیابی با مسلمانان درگیر شدند و مسلمانان را سر بریدند، بحث سنی و شیعه نیز مطرح نبود، ببینید در جنگ عراق و سوریه چقدر مسلمان کشتند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این‌که از جنگ نیابتی تا رویارویی اقتصادی و تحریم پیش رفتند، گفت: تنها جریانی که مثل یک سنگر می‌تواند در مقابل کفر و استکبار جهانی بایستد و مقابله کند، جبهه انقلاب اسلامی است، اگر کسی وابسته به پیغمبر و مدعی خدمت به پیغمبر و رسول‌الله است و در این جبهه وارد شد، مدافع پیغمبر است و اگر چنین نبود، همچون کسانی هستند که در زمان جنگ احزاب در خانه‌هایشان نشستند و گفتند باید از زنان و فرزندانمان مراقبت کنیم!

شیعه متحجر و سنی تکفیری، دو لبه یک قیچی

ایشان اضافه کرد: چه آقای متحجری که شیعه‌گری او شده شیعه‌گری انگلیسی و چه آن آقای سنی که شده سرباز جنگ نیابی آمریکا در شکل وهابیت، هردویشان لبه تیغ یک قیچی هستند؛ یک لبه، شیعه انگلیسی که همه مقدسات مسلمانان جهان را زیر سؤال می‌برد و توهین می‌کند، لبه دیگر، وهابیت که مسلمانان را سر می‌برد، استعمار بریتانیا و استکبار این‌ها را درست کرده که ریشه پیغمبر را بزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شما به‌عنوان یک طلبه و جوان که زندگی طلبگی را شروع کردید، بدانید اگر وقف پیغمبر نباشید، در این راه ضرر کردید، اگر بنا شد انسان در زندگی از اول برنامه و مسیر خود را مشخص کرد، آدم سعادتمندی خواهد بود اما اگر تسلیم جریان‌ها و حوادث شد، در زندگی‌اش سعادتمند نخواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی