۱۴۰۳ پنجشنبه ۳۰ فروردين

همچون دوشنبه هر هفته، جلسه ملاقات عمومی با آیت‌الله علم‌الهدی برگزار شد که مردم با بیان بی‌واسطه مشکلات خود، همراهی لازم برای رفع این مشکلات را دریافت کردند.

 

به گزارش Alamolhoda.com، هر روز مراجعات مختلفی از سوی اقشار گوناگون جامعه به دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی صورت می‌گیرد، عده‌ای نیازمندند و برای دریافت کمک مراجعه می‌کنند، عده‌ای با مشکلات مالی مواجه شدند، برخی دیگر با مشکلات حقوقی و برخی در گیر و دار مشکلات اداری مانده‌اند.

بخشی از مراجعه‌کنندگان که نسبت به روند حل مشکل خود آگاهی کافی ندارند، از طریق ارائه مشاوره‌های تخصصی راهنمایی شده و برای حل مشکل هدایت می‌شوند، مشاوره‌هایی از قبیل مشاوره حقوقی که مراجعه‌کنندگان را نسبت به حقوق و راه‌حل مشکلشان، آگاه می‌کند.

به همین جهت و برای سهولت در ارتباط مردم با نماینده ولی‌فقیه در استان، طبق هماهنگی و زمان‌بندی مشخصی، جلسات ملاقات عمومی با آیت‌الله علم‌الهدی ترتیب داده می‌شود تا مردم علاوه بر ارتباط بدون واسطه با ایشان، مشکلات خود را در میان بگذارند.

امروز نیز همچون دوشنبه هر هفته، جلسه ملاقات عمومی برگزار شد، جلسه‌ای که بیش از 2 ساعت به طول انجامید و مردم مسائل و مشکلات خود را طرح کردند که همراهی لازم برای حل این مشکلات انجام گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی