۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۹ فروردين

نیروهای مسلح استان، یکپارچه و مخلص

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

دیدار سرلشکر باقری ـ نیروهای نظامی خراسان رضوی از یکپارچگی آمیخته با اخلاص برخوردار هستند و کوچک‌ترین نقطه اشکالی نه در یکایک عناصر سپاه و ارتش و نه در خود جریان وجود ندارد.

 

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ضمن تمجید از زحمات نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت در کشور، اظهار کرد: این مملکت، مملکت امام زمان است و فرماندهی سپاه امام زمان (علیه‌السلام)، بالاترین ارزش برای شما هست.

ایشان به ارتباط و هماهنگی دستگاه‌های قضایی و امنیتی استان اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی خراسان رضوی در بحران‌هایی که به وجود آمده از یکپارچگی آمیخته با اخلاص برخوردار بودند و کوچک‌ترین نقطه اشکالی نه در یکایک عناصر سپاه و ارتش و نه در خود جریان وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مورد حاشیه شهر مشهد و اقداماتی که برای بازگشت حاشیه‌نشینان به شهرها و روستاهای خود انجام گرفته، اشاره کرد و افزود: مردم در بسیاری مناطق سال‌ها کشاورزی و دامداری می‌کردند و مشکلی برای طبیعت ایجاد نشده بود.

ایشان اضافه کرد: اگر جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در برخی مناطق استان در طرح آبخیزداری تجدید نظر کنند و مراتع برای بومیان به شکل مدیریت شده آزاد شود، بسیاری روستاییان از حاشیه شهرها به روستاهای خود بازمی‌گردند و وضعیت اشتغال و زندگی‌شان حل می‌شود.

ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آییم

در ابتدای این دیدار، سرلشکر باقری گزارشی از سرکشی به مناطق مرزی خراسان رضوی و آمادگی نیروهای مسلح استان برای تأمین امنیت مرزهای شرقی کشور ارائه و اظهار کرد: همه می‌دانند جمهوری اسلامی هیچ علاقه‌ای به درگیری ندارد اما ذره‌ای از آرمان‌ها و اهدافمان کوتاه نمی‌آییم.

وی با بیان این‌که نیروهای مسلح وضع مناسبتی دارند، افزود: تلاش می‌کنیم هر روز وضعیت دفاعی‌مان بهتر شود و در شأن نیروی مسلح کشور وابسته به امام زمان (علیه‌السلام) باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی