۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

دیدار فرماندار ـ جریان قدرت و ثروتی وجود دارد که می‌خواهد هویت امام رضا (علیه‌السلام) را از مشهد بگیرد، اگر کسی در دوره خادمی خودش در مشهد، هویت امام رضا (علیه‌السلام) را حفظ و تقویت کند، بزرگ‌ترین کار دوره خدمتش را انجام داده است.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با آقای سید محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد مقدس، با بیان این‌که تا حکم خدمت کسی به امضای امام رضا (علیه‌السلام) نرسد، نمی‌تواند در این خطه خدمت کند، اظهار کرد: مشهد مشکلات مختلفی دارد و نیاز به ساماندهی اقتصادی برخی مناطق شهر وجود دارد.

ایشان ادامه داد: در شهر ما، جریان قدرت و ثروتی وجود دارد که می‌خواهد هویت امام رضا (علیه‌السلام) را از مشهد بگیرد، با وضعیت بی‌سروسامان اقتصادی کشور، بهترین محل برای سرمایه‌گذاری، گردشگری است و مشهد نیز مرکز گردشگری کشور به شمار می‌رود پس این نقطه را هدف قرار داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: اگر کسی در دوره خادمی خودش در مشهد، هویت امام رضا (علیه‌السلام) را حفظ و تقویت کند، بزرگ‌ترین موفقیت و کاری است که در دوره خدمتش انجام داده است.

آقای هاشمی، فرماندار مشهد نیز در این دیدار، حضور و خدمتش در شهر امام رضا (علیه‌السلام) را توفیقی بزرگ توصیف کرد و گفت: دغدغه مردم، معیشت است که اگر این بعد زندگی مردم بهبود پیدا کند، بسیاری از مشکلات اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که برنامه داریم کارمان را از حاشیه شهر آغاز کنیم، اضافه کرد: بنا داریم کار را با استفاده از کارشناسان و متخصصان دنبال کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی