۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

تکریم و معارفه ـ موقعیت ائمه جمعه سه استان مخصوصاً در نقاط دوردست از نظر وضعیت مصلی، دفتر امام جمعه و وسیله ایاب و ذهاب، به زمین‌مانده بود که امروز این امکانات حتی در دورترین نقاط استان تأمین‌شده است.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری نمازجمعه در استان خراسان رضوی، به ایجاد تحول در این شورا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری، اظهار کرد: مفتخر به هدایت‌ها و تدابیر ارزشمند ایشان در مدیریت این نهاد مقدس هستیم.

ایشان ادامه داد: روزی که آقای معادی مسؤولیت دفتر نهاد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را عهده‌دار شدند، این نهاد در اتاقی در حسینیه شاهرودی‌ها اداره می‌شد و تنها مسؤولیتی که نهاد در آن روز اجرا می‌کرد، رساندن بخشنامه‌ها و برخی دستورالعمل‌هایی بود که از ناحیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به استان می‌آمد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: موقعیت ائمه جمعه سه استان مخصوصاً در نقاط دوردست از نظر وضعیت مصلی، دفتر امام جمعه و وسیله ایاب و ذهاب، به زمین‌مانده بود، بنده که مسؤولیت امامت جمعه را عهده‌دار شدم، خدمت آیت‌الله طبسی عرض کردیم ائمه جمعه در سه استان گرفتار هستند، امکانات ندارند و وضعیت مناسب نیست، باید به وضع آنان رسیدگی شود.

ایشان به خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین معادی در دوره مسؤولیتش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: گاهی اتفاق می‌افتاد ایشان طی یکی دو روز، بیش از هزار کیلومتر مسافت در سه استان طی می‌کردند، بعد از جدا شدن سه استان، امروز تقریباً در همه استان همه مصلی ها، منزل و وسیله ایاب و ذهاب امام جمعه حتی در دورترین نقاط تأمین‌شده، امروز نهاد شورای سیاستگذاری را در عرض و طول شایسته در جهات مختلف می‌بینیم.

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تمجید از انتخاب حجت‌الاسلام ایزدی برای مدیریت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، تصریح کرد: آقای ایزدی، از یک تبار فوق‌العاده ارزشی روحانی است و ابوی ایشان از علمای مشهد و شخصیت‌های دارای قدرت تربیتی و نقش پرورشی در حوزه علمیه هستند، زحمات ایشان در حوزه علمیه خراسان در مدیریت مدرسه به‌عنوان حرکت‌های اخلاصمند، معروف و مشهور است و بزرگ‌ترین اثر تربیتی ایشان، فرزندان ایشان است.

ایشان اضافه کرد: خوشحالیم انتخاب آقای حاج علی‌اکبری از شایستگی بالایی برخوردار است.

اخبار مرتبط

در مراسم تکریم و معارفه مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی مطرح شد: تقویت اثرگذاری نمازجمعه با تکیه بر خدمات گذشته

گزارش تصویری مراسم تکریم و معارفه رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی