۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

مسئله فلسطین، مسئله یک حکومت و نظام نیست

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

راهپیمایی روز قدس ـ تمام حضور مردم در روز قدس این واقعیت را ثابت می‌کند که آمریکا و صهیونیست مقابل یک حکومت و نظام نیست، با یک جریان و ملت میلیونی طرف هستند.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی همگام با آحاد مردم انقلابی مشهد و زائران بارگاه منور رضوی، صبح امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

ایشان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این‌که این حضور، واقعیتی را برای دنیا ثابت کرد، اظهار کرد: تمام حضور مردم در روز قدس این واقعیت را ثابت می‌کند که آمریکا و صهیونیست مقابل یک حکومت و نظام نیست.

نماینده ولی‌فقیه ادامه داد: آمریکا و صهیونیست در مقابل 80 میلیون انسان هستند، با یک جریان و ملت میلیونی طرف هستند نه به‌عنوان یک نظام.

ایشان با بیان این‌که در این مسیر، هیچ‌چیز جلودار ما نیست، خاطرنشان کرد: نه تحریم اقتصادی و نه جنگ مانع حرکت ما نمی‌شود، دشمنان بدانند ما این مسیر را انتخاب کردیم، 40 سال آمدیم و 40 سال دوم را هم در همین مسیر ادامه می‌دهیم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی