۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۹ فروردين

 

سیل کلات ـ آیت‌الله علم‌الهدی امروز با حضور در شهرستان کلات، از مناطق سیل‌زده این شهرستان بازدید و با مردم آسیب‌دیده گفت‌وگو کرد.

 

 

به گزارش Alamolhoda.com، به دنبال وقوع سیل در برخی شهرستان‌های خراسان رضوی و به بار آمدن خسارت‌هایی در وقوع سیل شهرستان کلات، آیت‌الله علم‌الهدی با حضور در این شهرستان، از مناطق سیل‌زده این شهرستان بازدید کرد.

 

سفر نماینده ولی‌فقیه به شهرستان کلات با حضور در «مسجد جامع کلات»، مسجد تاریخی این شهرستان آغاز شد و پس‌ازآن، ایشان به بازدید از دیگر مناطق سیل‌زده پرداخت و با مردم آسیب‌دیده گفت‌وگو کرد.

 

سپس در مسجد حضرت اباالفضل در میان مردم کلات حاضر شده و سخنانی در مورد مشاهدات از مناطق سیل‌زده و همچنین نکات مطرح‌شده با مسؤولان برای بهبود هرچه سریع‌تر وضعیت مردم آسیب‌دیده، بیان کرد.

 

در پایان این سفر، حضور در شورای مدیریت بحران شهرستان کلات، بررسی وضعیت رسیدگی به آسیب دیدگان و اتخاذ تصمیمات اجرایی در این شورا انجام گرفت.

 

اخبار این حضور و دیدارها به‌زودی منتشر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی