۱۴۰۳ شنبه ۰۱ ارديبهشت

جانبازان، گنجینه ارزشمند نظام و انقلاب هستند

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۳۴ ب.ظ

 

دیدار با جانباز سرافراز ـ جانبازان، گنجینه ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند که هر شبانه‌روز زندگی آنان، یک شهادت است.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی پیش از ظهر امروز با حضور در منزل آقای شجاعی، از این جانباز دفاع مقدس عیادت و با وی گفت‌وگو کرد.

 

ایشان در حاشیه دیدار با این جانباز سرافراز، جانبازان را گنجینه ارزشمندی برای نظام و انقلاب خواند و اظهار کرد: هر شبانه‌روز جانبازان یک شهادت است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: تمام درد، رنج و زحمتی که در جریان جانبازی تحمل می‌کنند، به حسابشان یک شهادت منظور می‌شود.

 

ایشان به نام‌گذاری روز ولادت حضرت اباالفضل (علیه‌السلام) به‌عنوان روز جانباز اشاره کرد و گفت: این از عنایات قمر بنی‌هاشم است که روز ولادت ایشان روز جانباز قلمداد شده که در کنار آن، تبار جانبازان ما امتیاز دیگری نیز دارند و آن، این است که رهبر معظم انقلاب جزو این تبار حساب می‌شوند؛ این افتخاری برای جانبازان کشور است که همدرد آنان، خود مقام معظم رهبری هستند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تمجید از همسران و خانواده جانبازان سرافراز، آنان را سهیم در اجر و پاداش جانبازان دانست و خاطرنشان کرد: خدمت آقای شجاعی رسیدیم، برادری که امتیاز ویژه دارند که این امتیاز ویژه، وجود همسرشان است که بعد از جانبازی، ایشان را به همسری انتخاب کردند.

 

ایشان افزود: ایثار این خواهر در کنار جانبازی این برادر که بزرگ‌ترین عامل آرامش بخشی ایشان در طی دوران جانبازی بوده، امتیاز بیشتری است که امیدواریم خداوند متعال در کنار ایثاری که این خانم محترم نسبت به همسرشان داشتند، اجر زیادی عنایت کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی