۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

امیدواریم خدمات آستان قدس بیش‌ازپیش گسترش یابد

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۲۵ ب.ظ

 

آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، ابراز امیدواری کرد با حضور وی، خدمات آستان قدس بیش‌ازپیش گسترش یابد.

 

به گزارش Alamolhoda.com، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت جدید آستان قدس رضوی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت‌الله علم‌الهدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در این دیدار ضمن تبریک مجدد انتصاب ایشان به این موقعیت معنوی و ارزشمند، اظهار کرد: با توجه سوابق و توان مدیریتی شما، امیدواریم خدمات آستان قدس رضوی بیش‌ازپیش گسترش یابد.

 

ایشان با بیان این‌که خدمات آستان قدس رضوی در همه شریان‌های استان جریان دارد، به اهمیت گسترش این خدمات اشاره کرد و گفت: توجه به مستضعفان و برداشتن باری از دوش این قشر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در این دیدار ضمن قدردانی از نکات و راهنمایی‌های بیان شده، اظهار کرد: اطمینان داریم راهنمایی‌های شما جز از سر دلسوزی و خیرخواهی برای ما نیست.

 

وی اضافه کرد: با هر امکاناتی که در توان باشد، با افتخار در مسیر ارائه خدمت حرکت می‌کنیم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی