۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

   

آمادگی پزشکان، تیم های پرستاری و پرسنل مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه که در ایام نوروز از تعطیلات و تفریح خود صرف نظر می کنند و به مردم خدمت می کنند جای بسی قدردانی دارد.

 

به گزارش Alamolhoda.com، همزمان با نخستین روزهای سال آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) حضور یافته و از برخی بیماران عیادت نمود

 

آیت الله علم الهدی در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تامین و برنامه ریزی برای ارائه خدمات به زائران و مجاوران در ایان نوروز، روند ارائه خدمات و آمادگی پرسنل و مراکز درمانی را در این ایام مطلوب ارزیابی کرد.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: مشهد مقدس سالانه پذیرای خیل عظیمی از زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است و بر این اساس ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این شهر از مسئولیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه بیمارستان قائم(عج) و امام رضا(عج) نسبت به دیگر مراکز درمانی بیشتر مورد توجه مجاوران و زائران است تصریح کرد: آمادگی پزشکان، تیم های پرستاری و پرسنل مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه که در ایام نوروز از تعطیلات و تفریح خود صرف نظر می کنند و به مردم خدمت می کنند جای بسی قدردانی دارد.

در حاشیه این بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیر ستاد خدمات سفر گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی