۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

       

آیت‌الله علم‌الهدی در پیامی، از همه مردم به ویژه زائرین و مجاورین عتبه مقدسه امام رضا(ع) دعوت کرد تا در مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب شرکت کنند.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی با صدور پیامی، از زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی دعوت کرد در مراسم ویژه سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب شرکت کنند.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 


در عتبه مقدسه امام هشتم (علیه‌السلام)، زائران نوروزی، مجاوران و شهروندان عزیز و محترم مشمول عطیه خاصی از ساحت ولایتمدار امام هشتم (علیه‌السلام) هستند و آن این که نسبت به همه مسرت‌هایی که در حلول سال جدید دارند به زیارت وجود مقدس رهبر عظیم الشان و حکیم انقلاب مقدس اسلامی نایل میشوند و از رهنمودهای سازنده‌شان برای یک سال ادای تکلیف و مسوولیت در عرصه خدمتگذاری به انقلاب مقدس بهره می‌گیرند.

 

امسال هم همچون سنوات گذشته از همه عزیزان دعوت می‌شود در روز پنج شنبه اول فروردین، ساعت ۳ بعدازظهر در عتبه مقدسه علی‌بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) حضور بهم رسانند و از بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

 

                                                            سید احمد علم‌الهدی

                                                           28 اسفندماه 1397

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی