۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

صاحب این مراسم شخص امیرالمؤمنین (علیه السلام) است

باید تبلیغات گسترده محیطی چند برابر سال‌های قبل انجام شود تا مردم در روزهای نوروز نسبت به سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) هم متوجه باشند. باید تجربیات خود را به شهرستان ها انتقال داد ولی هر شهری برای خود ستاد مستقلی داشته باشد و در این زمینه فعالیت کند.

دیدار با اعضای ستاد مردمی اجتماع عزاداران حضرت زهرا (سلام الله علیها)

آیت الله علم الهدی در دیدار با اعضای ستاد مردمی اجتماع عزاداران حضرت زهرا (سلام الله علیها) توصیه کردند: صاحب این مراسم شخص امیرالمؤمنین (علیه السلام) است زیرا قلب هیچ فردی به اندازه علی بی ابیطالب (علیه السلام) داغدار نشد،  وعاظ و مداحان در دهه فاطمیه بر مسأله حجاب به عنوان بهترین سیره حضرت زهرا (سلام الله علیها) تأکید کنند.


 ایشان افزودند: می توان در هر سال یکی از خصوصیات حضرت فاطمه (سلام الله علیها) مانند حجاب، ‌سبک زندگی، شوهرداری،‌ خانه داری و ... را در هیئت ها و مجالس مختلف مطرح کرد و به شعارهای این ایام هم بر همان اساس توجه شود.
آیت الله علم الهدی با اظهار نگرانی از به حاشیه رفتن دهه فاطمیه امسال در ایام نوروز، خاطر نشان کردند: باید تبلیغات گسترده محیطی چند برابر سال‌های قبل انجام شود تا مردم در روزهای نوروز نسبت به سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) هم متوجه باشند. باید تجربیات خود را به شهرستان ها انتقال داد ولی هر شهری برای خود ستاد مستقلی داشته باشد و در این زمینه فعالیت کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی