۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

مراسم گلنگ‌زنی مسجد و مجموعه فرهنگی، ورزشی

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ

مسجد سرمایه است به شرطی که این سرمایه تصاحب نشود

به جای اینکه پول به صورت مستقیم از خزانه و صندوق شهرداری برای ساخت مساجد استفاده شود، بهتر است از کسانی که بدهی به شهرداری دارند بخواهید در ساخت این مساجد شرکت کنند. سازندگان نیز با قصد قربت این مهم را انجام دهند تا علاوه بر تصفیه شدن بدهی آنها با شهرداری، از اجر معنوی این کار با ارزش بهره‌مند شوند.

مراسم گلنگ‌زنی نخستین مسجد و مجموعه فرهنگی، ورزشی شهر مشهد در بولوار فکوری

آیت الله علم الهدی در مراسم گلنگ‌زنی نخستین مسجد و مجموعه فرهنگی، ورزشی شهر مشهد در بولوار فکوری بیان داشتند:با تداوم این روند دارالتربیه بندگی خدا برای مردم تاسیس کنید. با ساخت این مساجد در خیرات و برکات آن سهیم بوده و ارزش معنوی ثابتی برای خود رقم می‌زنید.

ایشان با اشاره به اینکه مسجد سرمایه است به شرطی که این سرمایه تصاحب نشود افزودند: نظام مهندسی، شهرداری، استانداری و دیگر دستگاه‌ها تنها باید به ساخت این مساجد در کنار مردم کمک کنند و نقش اصلی بر دوش مردم است.

آیت الله علم الهدی برای رفع برخی شبهات در ارتباط با به‌کارگرفتن بودجه‌های شهرداری برای ساخت مساجد به جای هزینه در بخش‌‌های عمرانی و خدماتی شهر تاکید کردند: به جای اینکه پول به صورت مستقیم از خزانه و صندوق شهرداری برای ساخت مساجد استفاده شود، بهتر است از کسانی که بدهی به شهرداری دارند بخواهید در ساخت این مساجد شرکت کنند. سازندگان نیز با قصد قربت این مهم را انجام دهند تا علاوه بر تصفیه شدن بدهی آنها با شهرداری، از اجر معنوی این کار با ارزش بهره‌مند شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی