۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت

 

به‌واسطه موفقیت‌هایی که آنان به دست آوردند، دشمن آنان را هدف قرار داد، یعنی این شهادت، مزد آن مجاهدت‌ها در مقابل دشمن است.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی زاهدان، با بیان این‌که شما عزیزان جزو مهمانان ویژه امام هشتم (علیه‌السلام) هستید، اظهار کرد: امام رضا (علیه‌السلام)، امام رئوف هستند و مظهر رأفت ایشان، این رأفت نسبت به زائرانشان هست.

 

ایشان با بیان این‌که وجود این شهدا در کنار شما به‌عنوان برادر، پدر و همسر، یک امتیاز برای شماست، ادامه داد: حادثه برای هرکسی پیش می‌آید، دیگران نیز دچار حادثه می‌شوند و تا به الآن نیز شما در زندگانی خود، موارد زیادی سراغ دارید که یک اتوبوس تصادف کرده و سرنشینان آن اتوبوس از بین رفتند اما این حادثه‌ای است که تنها داغش برای خانواده آنان باقی می‌ماند و ارزشی برای آنان ندارد.

 

امتیاز شهادت برای خانواده شهدا

 

نماینده ولی‌فقیه به بیان تفاوت شهادت پاسداران امنیت و یک حادثه رانندگی پرداخت و گفت: چه یک اتومبیل مقابل یک اتوبوس منفجر شود و عده‌ای به شهادت برسند و این‌که اتوبوسی در دره پرت شود و عده‌ای کشته شوند، خانواده‌ها داغ دارند اما عزیزان شما دچار حادثه‌ای شدند که این حادثه در همه عرصه زندگی، هم برای شما و هم فرزندانتان یک امتیاز ایجاد کرد، نه به‌عنوان پدر، مادر و فرزند شهید، بلکه امتیاز در محضر پیغمبر اکرم (صلوات‌الله‌علیه) و صدیقه اطهر (سلام‌الله علیها).

 

ایشان خاطرنشان کرد: وقتی یک فرد برای اهل‌بیت خیلی عزیز شد، بزرگ‌ترین مزدی که به او می‌دهند، شهادت است؛ این‌که از میان همه لشکریانی که برای محافظت از مرز حضور دارند، لشکر امام حسین (علیه‌السلام) اصفهان در راه برگشت هدف قرار بگیرد، نشان‌دهنده اخلاص آنان در این مرزداری و مرزبانی است.

 

از امتیاز شهادت عزیزانتان پاسداری کنید

 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اقدامات لشکر امام حسین (علیه‌السلام) اصفهان در مقابله با تروریست‌ها و قاچاقچیان مرزی، افزود: به‌واسطه موفقیت‌هایی که آنان به دست آوردند، دشمن آنان را هدف قرار داد، یعنی این شهادت، مزد آن مجاهدت‌ها در مقابل دشمن است، نتیجه خلوص نیت فرزند شما شهادت است که نعمت خدا و عنایت امام زمان است.

 

ایشان یادآور شد: پاسداری از این امتیاز مهم است که شما این امتیاز را پاسداری و حفاظت کنید و تا لحظه‌ای که جمال دل‌آرای پیامبر و صدیقه اطهر را می‌بینید برای خود حفظ کنید.

 

امام‌جمعه مشهد مقدس با بیان این‌که مسئله شهادت برای شما همسران شهدا به‌عنوان یک داغ، تمام شده نیست، تصریح کرد: خانم جوانی که با از دست دادن همسر شهیدش پای بچه‌اش می‌نشیند، او را تربیت می‌کند و به‌عنوان یک مرد کامل یادگار شهید، به جامعه تحویل می‌دهد یا به‌عنوان یک دختر معصوم و زن باتقوا، او را منشأ اثر در جامعه می‌کند، یعنی در راه همسرش در شهادت تداوم داشته و در تمام مجاهدت و اجر او نیز شریک است.

 

شهادت پاسداران اسلام غمی بر دل دنیای اسلام

 

ایشان، شهادت پاسداران اسلام را غمی برای تمام دنیای اسلام دانست و گفت: این حادثه، درد، غم و مصیبت برای شما و دنیای اسلام داشت، آن لحظه که مقام معظم رهبری فرمودند «مردم ببینید امنیت به چه قیمتی» است، لحظه‌ای بود که بغض گلوی رهبری را گرفت؛ با داغ دل و سوز دلی این جمله را فرمودند، برای همه داغ بود ولی آنچه در یک محاسبه برای شما باقی ماند، مجموعه عظیم دارایی و ثروت معنوی است.

 

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: طرف مقابل، افراد بدبختی است که مابه ازای آن، مقدار پولی است که از مستکبرین بگیرد و در خط عداوت و دشمنی با خدا حرکت کند اما شما، عزت، عظمت و سعادت دائمی بر حسب عزتمندی و باورمندی خود دارید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی