۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

 

اهدای 300 جهیزیه ـ این اقدامات، مردم را به نقطه ایثاری می‌رساند که هیچ قدرتی نتواند آنان را مستأصل کند و آنان نیز قدرتمندتر در مقابل استکبار بایستند.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه اهدای 300 سری جهیزیه که به مناسبت میلاد صدیقه اطهر (علیها سلام) برگزار شد، با بیان این‌که ایشان از سه جهت دارای ویژگی خاص هستند، اظهار کرد: جهت اول این‌که فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) دختر پیغمبر (صلوات‌الله‌علیه) است، دوم همسر مولا امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) است و سوم این‌که مادر حسنین (علیهم‌السلام) است.

 

ایشان با بیان این‌که این سه نسبت، نسبت عادی نیست، ادامه داد: امتیاز ویژه این سه نسبت از این جهت است که فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها)، دختر پیغمبریِ پیغمبر است، همسر ولایی امیرالمؤمنین و منبع عظمت و مبدأ ولایت امام حسن (علیه‌السلام) و امام حسین (علیه‌السلام) بودند

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: هرچه امیرالمؤمنین از فضائل دارا بودند، حضرت فاطمه نیز داشتند و امتیازی مادری ایشان این بود که ایشان، منبع همه فضائل و ویژگی‌های امام حسن و امام حسین (علیهم‌السلام) از فاطمه زهراست.

 

ایشان به اهدای تعدادی جهیزیه به خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و افزود: امروز به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها)، عزیزان دلاور سپاه پاسداران این موفقیت را پیدا کردند تا به عشق صدیقه اطهر، ۳۰۰ خانواده را مجهز به تجهیزات زندگی کنند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این‌که مسئله حاشیه شهر، مورد توجه خاص رهبری است که ستاد هماهنگی حاشیه شهر مشهد نیز به همین منظور تشکیل‌شده است، خاطرنشان کرد: نهادهای مرتبط، فعالیت‌های خود را به‌طور هماهنگ در این عرصه انجام دادند، عزیزان ایثارگر سپاه پاسداران نیز در رأس این نهادها، فعالیت‌های مثبتی انجام داده‌اند.

 

ایشان اضافه کرد: رسالت اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است، آنچه در حوزه حفاظت و پاسداری از انقلاب تفسیر شود جزو رسالت‌های این نهاد و امروز بر حسب ضعف مدیریت برخی مسؤولان و بعضی مشکلات به وجود آمده، با مضیقه‌ها و فشارهای معیشتی روبرو هستیم که باعث می‌شود توان مقاومت مردم ما ضعیف شود.

 

امام جمعه مشهد یادآور شد: سپاه پاسداران برای تقویت توان مقاومت ما، وارد عرصه خدمتگزاری در جهت تأمین مسائل معیشتی مردم شده است.

 

ایشان خطاب به خانواده‌های حاضر و زوج‌های جوان، بیان کرد: خواهران و برادران جوان باید بدانند باید با رنگ زهرای اطهر و صبغه و رنگ امیرالمؤمنین زندگی کند؛ باید سعی کنید خصوصیات زندگی امیرالمؤمنین و صدیقه اطهر را در زندگی خود پیاده کنید.

 

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: حضرت زهرا همیشه امیرالمؤمنین را با بالاترین حد احترام، مولا و آقای من خطاب می‌کردند و امیرالمؤمنین نیز فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) را بالاترین افتخار ایشان، یعنی «بنت رسول‌الله» صدا می‌زدند؛ ورودشان به خانه را با «سلام به اهل‌بیت» اعلام می‌کردند، حضرت زهرا نیز در هر شرایطی بودند، به استقبال امیرالمؤمنین می‌رفتند.

 

ایشان خاطرنشان کرد: اگر زندگی با این فرهنگ پیش برود، مالامال از صمیمیت و عشق است و این زندگی می‌شود کانون خوشی و عزت و اگر این صمیمیت نبود، زندگی به کانون خشونت و مشکلات تبدیل می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه ضمن تمجید از اقداماتی که به بهبود وضعیت معیشت مردم و برداشتن مشکلی از آنان کمک می‌کند، یادآور شد: این اقدامات، مردم را به نقطه ایثاری می‌رساند که هیچ قدرتی نتواند آنان را مستأصل کند و آنان نیز قدرتمندتر در مقابل استکبار بایستند؛ امیدواریم شاهد گسترش این فعالیت‌ها باشیم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی