۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۹ فروردين

 

در موقعیتی هستید که دشمن خوزستان را به‌وسیله عوامل استکباری موقعیت جنگ قرار داده است که نقش شما در این میان مهم است.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان اهواز، با بیان این‌که آماده نبودن ما، مانع ظهور است، اظهار کرد: آنچه بزرگان فرمودند، ظهور زمان ندارد، مانع دارد و این مانع، عدم آمادگی و نبود موقعیت خاص زمانی و مکانی در روی زمین برای فرج حضرت است.

 

ایشان ادامه داد: با وجود افراد خالص و مخلص در عرصه نوکری و سربازی وجود اقدس بقیه‌الله (علیه‌السلام)، طبیعی است این مانع در حال برطرف شدن است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، همه فعالیت‌ها بدون در نظر داشتن نتایج اخروی را بیهوده دانست و افزود: با سابقه بیش از نیم‌قرن طلبگی عرض می‌کنم همه پیشرفت‌های درسی و موفقیت‌های اجتماعی، حجت‌الاسلام شدن و آیت‌الله شدن خیالات است و نسبت به اثر اخروی و معنوی‌اش نمی‌شود روی آن اتکا کرد.

 

ایشان، رضایت حضرت صاحب‌الزمان از طلاب را اصلی‌ترین دستاورد آنان بیان کرد و گفت: رؤیاهای زیادی برای طلبگی وجود دارد اما از هم‌اکنون فکر کنید کاری که انجام می‌دهید، چقدر برای تبسم و نقش بستن لبخند روی لب مولا اثر دارد.

 

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: حضرت دنبال کسی می‌گردند که به درد امروزشان بخورد، اگر یک آقای مجتهد یا مرجع تقلید به درد امروز امام زمان نخورد، حضرت به او توجه نمی‌کنند؛ شما حساب نکنید یک طلبه جوان هستید، به این توجه کنید که برای امام زمان کار کنید.

 

ایشان اضافه کرد: کسی که طلبه می‌شود، از ابتدا شغلش را نوکری امام زمان انتخاب کرده، حجت‌الاسلام، آیت‌الله، مرجع تقلید و رهبر هم بشود، نوکر امام زمان است، هیچ‌وقت نباید نوکری خود را فراموش کند؛ اگر جز این راه، راه دیگری انتخاب کند، زیان‌بارترین مسیر را انتخاب کرده است.

 

امام‌جمعه مشهد مقدس با بیان این‌که درس خواندن صرفاً برای بالا بردن رتبه درسی اشتباه است، یادآور شد: درس خواندن از این جهت اهمیت دارد که هرچه بیشتر درس بخوانید، بیشتر می‌توانی به امام زمان خدمت کنید.

 

ایشان به استعداد و قدرت جوانی طلاب حاضر اشاره و خاطرنشان کرد: امروز همه دنیا به سر پیغمبر ریختند تا دینش را براندازی کنند؛ در موقعیتی هستید که دشمن خوزستان را به‌وسیله عوامل استکباری موقعیت جنگ قرار داده است که نقش شما در این میان مهم است.

 

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: طلبگی یعنی وقف خود در راه امام زمان و کسی که خود را وقف کرده باشد، تمام شئونش را برای ایشان هزینه می‌کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی