۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت

     

این حضور گسترده مردم از سویی رسالت مسئولان را سنگینتر می کند تا با رفع مشکلات و فراهم کردن امکانات بیشتر شرایط مقاومت در برابر دشمن و استکبار را بیش از پیش فراهم کنند. مدیریت مسئولان در شرایط کنونی باید بگونه ای باشد که مردم را مقاومتر سازد نه اینکه آنها را مستاصل کند.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی در جریان راهپیمایی 22 بهمن در مشهد در جمع خبرنگاران بیان داشت: ملت انقلابی ایران راه خودش را با همه مشکلات ادامه خواهد داد تا به نقطه نهایی که فرج امام زمان(عج) است دست یابد.


وی با اشاره به حضور گسترده جوانان در این راهپیمایی افزود: بیشتر شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال نسل جوانی هستند که دوران امام خمینی(ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درک نکرده اند اما با تمام وجود به صحنه آمده اند.


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: این حضور گسترده مردم از سویی رسالت مسئولان را سنگینتر می کند تا با رفع مشکلات و فراهم کردن امکانات بیشتر شرایط مقاومت در برابر دشمن و استکبار را بیش از پیش فراهم کنند. مدیریت مسئولان در شرایط کنونی باید بگونه ای باشد که مردم را مقاومتر سازد نه اینکه آنها را مستاصل کند.

آیت الله علم الهدی در ادامه بیان کرد: مردم با تمام قدرت پای این انقلاب ایستاده اند و مقاومت می کنند. این ها همه نشانه های شکست دشمنان اسلام و انقلاب است. پیام ما به بیگانگان این است شما می خواستید با تکیه بر قدرت ها بر ما مسلط شوید اما قدرت و توانمندی نظام ما، این مردم هستند که دارید می بینید و پیروزی در برابر این مردم امکان پذیر نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی