۱۴۰۳ سه شنبه ۰۴ ارديبهشت

     

متاسفانه برخی در انحراف سازش با آمریکا به سر می‌برند، بهترین مثالی که برای آن‌ها می‌توان زد مسأله نیرو هوایی بوده که همه تشکیلات این نیرو برای آمریکا بوده اما در حال حاضر این نیرو نیازش از جریان اجنبی قطع شده، پس در مشکلات اقتصادی کشور  وابسته نیست که چشم به دروازه غرب داشته باشیم و از بخشی از استقلال خود صرف نظر کنیم و با دشمن دست بدهیم.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی شمال شرق کشور اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی نیازمند تبیین جامع و کامل است، فرهیختگان و نخبگان جریان انقلاب اسلامی، باید این جریان را تحلیل و آن را در اختیار مردم قرار دهند، البته سن متولیان نیروی هوایی به اندازه‌ای نیست که خاطرات زمان انقلاب را به خاطر داشته باشند.

وی ادامه داد: قدرت مؤمنان و متدینان در نقش‌آفرینی و ایجاد نظام اسلامی توسط نیروی هوایی در آن دوره اجرایی شد؛ در آن زمان امکان تصویربرداری از تمام تشکیلات نیرو نبود، آنچه به تصویر کشیده شده تنها بخشی از سختی‌های آن زمان است، پیروزی برای نیروی هوایی و ارتش برای ملت ایران افتخارآفرین است.

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در دوران طاغوت، ارتش شاهنشاهی ایران به عنوان ارتش چهارم در دنیا لقب گرفته بود، هر ساختاری بدون حکومت آمریکایی‌ها باید سرنگون می‌شد، نیروهای هوایی ایران با حکومت آمریکایی‌ها اداره می‌شد و آمریکایی‌ها بر نیروی هوایی ایران سلطه داشتند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها تصمیم بر نفوذ به بدنه نیروی هوایی ایران داشتند، بنابراین، افراد منتخب نیروی هوایی به آمریکا فرستاده می‌شدند، دشمن تصمیم بر نفوذ فرهنگ آمریکایی بر نیروهای هوایی ایرانی گرفته بود و برخی را به مدت سه سال برای تحقق این امر در کشور خود نگه می‌داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در آموزش‌های آمریکا، کوچکترین ارزش‌های دینی وجود نداشت اما نخستین کودتای ایرانی‌ها علیه آمریکا توسط این افراد شکل گرفت، آمریکایی‌ها در سرنگونی انقلاب اسلامی توسط نیروی هوایی اطمینان کامل داشتند اما توسط همان نیروهایی که به دست خود تربیت شده بود نابود شدند.

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: در دوره انقلاب نیروی هوایی تربیت شده از سوی آمریکا علیه همین نظام جنگیدند، البته پیروزی انقلاب اسلامی تنها به دست افراد خاص یا گروه‌های سیاسی انجام نشد، بلکه تمامی مردم در آن نقش داشتند اما نیروی هوایی آغازکننده این ماجرا بود، آمریکایی‌ها از اطمینان بالای خود، نیروی آمریکایی به ایران نفرستادند و نیروی هوایی فعال در ایران را برای نابودی انقلاب اسلامی کافی می‌دانستند.

امام جمعه مشهد گفت: قرار بر سرکوب انقلابیون توسط نیروی هوایی در روز 22 بهمن‌ماه بود، آنها با این باور که نیمی از افراد نابود شده و سایر آنها رمق جنگیدن را از دست می‌دهند پیش رفتند اما برنامه آنها بهم ریخت، با حمله نیروهای هوایی به رژیم پهلوی، آمریکایی‌ها متوجه وجود دین و ارزش‌های دینی در این نیرو شدند.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل از استفاده از نیروی هوایی صرف نظر کرده و با روش دیگری به جنگ ادامه دادند، در 19 بهمن‌ماه موضوع وابستگی نیروی هوایی به انقلاب علنی شده و رگه‌های ارزش‌های دینی در ارتش نمایان شد، آنها شبکه خبری امام در داخل ارتش و نیروهای مسلح شاه بودند.

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: رابطه محکمی میان امام و ارتش وجود داشت که در 19 بهمن‌ماه علنی شد، به همین دلیل در این تاریخ، یأس و ناامیدی در وجود فرماندهان شاهنشاهی رخنه کرد، به طوری که برخی از فرماندهان شاه تا ظهر از ایران خارج شدند، در 20 بهمن‌ماه آمریکایی‌ها به پادگان رفته و نیروهای ایرانی را محصور کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: مردم با شنیدن این موضوع در ساعت 22 در اطراف پادگان جمع شدند و فشار عظیم مردم سبب فرار برخی از فرماندهان شاه از این منطقه شد، با این امر سلاح دست نیروهای ایرانی افتاد و تا صبح درهای پادگان باز شد، از روز 23 بهمن‌ماه کمیته انقلاب اسلامی تشکیل شده و افراد نیروی هوایی مساجد را زیر نظر گرفتند.

امام جمعه مشهد مقدس به نقش بی‌بدیل نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: زمانی که کمیته‌های انقلاب تشکیل شد بنا شد در هر منطقه‌ای در برخی مساجد یک افسر از نیروی هوایی فرماندهی کمیته انقلاب را برعهده بگیرند و مردم به اولین جریانی که به آن در جریان دفاعی انقلاب پرداختند نیروی هوایی ارتش بود که این نشان دهنده نقش بزرگ نیروی هوایی ارتش پس از انقلاب اسلامی نیز بوده است.

آیت‌الله علم‌الهدی ابراز کرد: متاسفانه برخی در انحراف سازش با آمریکا به سر می‌بردند، بهترین مثالی که برای آن‌ها می‌توان زد مسأله نیرو هوایی بوده که همه تشکیلات این نیرو برای آمریکا بوده اما در حال حاضر این نیرو نیازش از جریان اجنبی قطع شده، پس در مشکلات اقتصادی کشور  وابسته نیست که چشم به دروازه غرب داشته باشیم و از بخشی از استقلال خود صرف نظر کنیم و با دشمن دست بدهیم.

وی افزود: اگر برخی مدیران و مسؤولان به مصداقی همچون نیروی هوایی ارتش نگاه کنند دیگر به نگاه کردن و دست دادن و لبخند زدن به آمریکا فکر نمی‌کنند و این را متوجه می‌شوند که با قدرت ایمان می‌توان در همه امور خودکفا بود و به غرب نگاهی نداشت.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: طبق تحقیقاتی که خود آمریکایی‌ها انجام داده‌اند فقط با توطئه و فتنه می‌توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند چرا که اقدامات نظامی آن‌ها را به دره فروپاشی هدایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پایان سخنان خود بیان کرد: اگر برخی مسؤولان متوجه این شوند که خود آمریکا اگر تا سال 2025 بر 5اقتصاد برتر دنیا مسلط نشود نابود خواهد شد دیگر به سازش اقتصادی و سیاسی با آمریکا فکر نخواهند کرد برای خودکفایی در زمینه های مختلف تلاش خواهند کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی