۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۹ فروردين

   

چون اصول انقلاب در مردم نهادینه شده است، دشمن در توطئه های 40 ساله خود برای ملت ایران شکست خورده است.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، گفت:  امیدواریم که خداوند به ما توفیق دهد تا در عرصه خدمت مدیون خون شهدا نباشیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بی نظیر در عالم است، ابراز کرد: هیچ انقلابی مانند انقلابی اسلامی ایران با این طول عمر و براساس اصول اولیه انقلاب چنین عمری نداشته و این عمر 40 ساله انقلاب بی نظیر در دنیا است و از معجزه الهی حکایت می کند.

آیت الله علم الهدی خدمتگزار به انقلاب اسلامی را خدمت گزار رسالت الهی بیان و اظهار کرد: کسی که خدمت گزاری انقلاب را انجام دهد، خدمتگزار رسالت الهی است چون هم پیروزی و هم تداوم انقلاب یک معجزه است، در حرکت های انقلابی باید خلوص نیت داشته باشیم که موجب برکت برای خود فرد و هم برای نظام می شود.

پیروزی نهایی انقلاب اسلامی با حاکمیت ولی عصر محقق می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که انقلاب اسلامی  نقطه عطف بود، ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی ما نهایی نبود بلکه با پیروزی انقلاب، نظام اهرمی پیدا کرد و این پیروزی ۴۰ سال ادامه یافت و اکنون وسط راه هستیم، نقطه نهایی پیروزی، زمانی است که امام زمان(عج) ظهور کرده پرچم به دست ایشان برسد.

وی با اشاره به تفاوت بین انقلاب اسلامی و نظام اسلامی، گفت: انقلاب با نظام فرق دارد، نظام اسلامی اهرمی است که در فصل اول پیروزی به دست انقلاب افتاد و انقلاب ما اهرم دار شد و به سوی گستره جهانی پیش رفت.

آیت الله علم الهدی به تأمین مقدمات ظهور ولی عصر(عج) اشاره و ابراز کرد: برخی برداشت ها و پندارهای غلط نسبت به ظهور امام زمان(عج) دارند و فکر می کنند که حضرت بدون مقدمه، بدون مشارکت و براساس عدالت اجباری و معجزه ظهور و حاکمیت اسلامی ایجاد می کند که پنداری باطل است و ظهور مانند بعثت انبیا در جریان طبیعی صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: سکوی حرکتی امام زمان(عج)، نظام و جامعه انقلابی و ولایی است که به سمت حاکمیت و ولایت پیش می رود و امام راحل نیز هم با چنین هدفی مردم را دعوت کردند.

نهادینه شدن اصول انقلاب در مردم سبب شکست دشمن است

وی به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران اشاره و ابراز کرد: در اصل ولایت مداری، دفاع از مستضعفین و اصل اقتدار و مبارزه با استکبار جهانی آمریکا، قدرتمندتر از 40 سال قبل در این نظام اسلامی است و تمام اصول انقلاب تا امروز حفظ شده که از معجزه بقای ۴۰ ساله انقلاب است.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: دشمن 40 سال از هر حربه ای برای ضربه به انقلاب اسلامی استفاده کرد اما ناکامی دشمن به این خاطر است که اصول انقلاب در مردم نهادینه شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر نظامی در عرصه های مختلف جامعه را پیش ببرد اما اصول انقلاب را نتواند پیش ببرد، شکست خورده است.

لزوم نشان دادن دستاوردهای انقلاب به مردم و به ویژه نسل جوان

وی به نشان دادن دستاوردهای انقلاب به مردم و به ویژه نسل جوان تأکید کرد و گفت: بعد از 40 سالگی انقلاب بیان دستاوردهای انقلاب و نظام وظیفه ما نیست بلکه باید این دستاوردها را به مردم به ویژه نسل هایی که در آن زمان نبودند، نشان دهیم.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: در شورای هماهنگی تبلیغات، گروهی برای نظارت و ارزیابی برنامه‌های اجرایی تشکیل شود تا مشخص کنند که نقش هر کدام از این برنامه‌ها در نشان دادن انقلاب چه قدر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به نشان دادن انقلاب در برنامه های فرهنگی تأکید کرد و گفت: جشنواره فیلم و هنر به مناسبت دهه فجر برگزار می شود که قدرت هنری را به نمایش می گذارند اما این جشنواره ها چه قدر در نمایش انقلاب تأثیر دارند؟

وی اظهار کرد: بیشتر هنرمندانی که در عرصه سینما، موسیقی و تئاتر کار می کنند یا در زمان انقلاب نبوده اند و یا آن زمان فعالیتی نداشتند اما این ها بر سر سفره این انقلاب هنرمند شدند، چه قدر از کارهای آن ها در جهت اهداف انقلاب بوده است؟

آیت الله علم الهدی با بیان این که تمام برنامه‌های دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب را نمایش دهند، گفت: اگر حتی در برنامه‌ای ارزشی مانند برگزاری مسابقات قرآن، به نقش انقلاب در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی پرداخته نشود، آن هم یک برنامه‌ای مانند جشنواره فیلم و موسیقی و تئاتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز کرد: همه رسانه‌ها چه رسانه ملی و چه رسانه‌های کاغذی و دیجیتالی هم باید با همین نگاه پیش بروند و دستاوردهای انقلاب را نمایش دهند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی