۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

       

درست است که گذشت 40 سال زمان زیادی نیست، اما چنانچه امروز را با 40 سال قبل مورد مقایسه قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که به‌مراتب قدرمتندتر شده‌ایم. نطقه نهایی جنگ ما با استکبار نقطه جهانی شدن اسلام است تا روزی که اسلام همه دنیا را بگیرد.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در همایش محمد بشیر وحدت که به‌مناسبت هفته وحدت در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: ذات مقدس خداوند در اجرای یک حرکت تکمیلی، جهانی بودن اسلام را به‌رخ تمام جهانیان کشاند. مسائلی که در مقدمه ولادت رسول خدا(ص) رخ داد، ثابت کرد، در اینکه شخصیت ایشان یک شخصیت جهانی در کل عالم تا صبح روز قیامت است و تعالیم ایشان به‌عنوان یک آیین نجات‌بخش و انسان‌ساز برای همه جهانیان است، شکی نیست.

وقایعی که پس از ولادت پیامبر(ص) رخ داد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضویدر ادامه سخنان خود به‌وقایع رخ داده در زمان ولادت پیامبر(ص) در جهان اشاره و تصریح کرد: روی ریختن 14 کنگره طاق کسرا، خاموش شدن آتش آتشکده فارس، خشکیدن دریاچه ساوه و جوشیده آب از دل کویر سماوه بیان‌گر یک واقعیت اصیل و همیشگی و از آثار وجوبی پیامبر(ص) در کل جهان بود.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: هنگامی که انوشیروان، پادشاه ساسانی پس از خوابی که موبد موبدان دیده بود از این حوادث آگاه شد، به‌وی ثابت شد که حادثه‌ای در بلاد عرب رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: به‌همین منظور به‌پادشاه هیره نامه نوشت و از او خواست یک صاحب اندیشه قدرتمند را از سرزمین عرب به‌نزد او بفرستد تا وی را از راز و رمز این وقایع آگاه کند، سلطان هیره، عبدالمسیح را نزد انوشیروان فرستاد وقتی عبدالمسیح نزد او آمد و از حوادث مطلع شد، فکرش به‌جایی نرسید و به‌انوشیروان گفت، رمز این حوادث را نمی‌دانم، اما دایی داریم که شاگرد یکی از حواریون عیسی است و اکنون بیش از 1400 سال عمر دارد، حوادث معنوی را مطلع است، نزد او خواهم رفت و راز و رمز این وقایع را به‌اطلاعت می‌رسانم.

وی بیان کرد: زمانی که عبدالمسیح به‌شام رفت و علت این وقایع را از دایی خود پرسید، جواب شنید که، عبدالمسیح زمانی که تلاوت زیاد و صاحب قدرت مبعوث شود دریاچه ساوه بخشکد و ایوان کسرا فروریزد، در این هنگام نه سرزمین بابل جای قدرت فورث است و نه شام جایگاه سلطانی من.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه سخنان خود با اشاره به‌این نکته که از سال اول پیروزی انقلاب حد فاصل 12 تا 17 ربیع هفته وحدت اعلام شد، خاطرنشان کرد: وحدت به‌معنای یکی شدن در یک جامعه انسانی معنا ندارد، چراکه انسان‌ها در هر اقلیمی و در هر وضعیتی و در هر مذهبی از نظر اندیشه با هم متفاوت هستند و نمی‌توان گفت، انسان‌ها یک طور فکر کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن بیان اینکه وحدت در دو محور عاطفی و فکری معنا و اعتبار می‌یابد، افزود: در محور فکری یکی شدن انسان‌ها در یک فکر و عقیده مد نظر است که خداوباوری بالاترین محور فکری است و در محور عاطفی بر این نکته تاکید می‌شود که دل انسان‌ به‌یک حقیقت متصل شود که آن حقیقت وجود پیامبر(ص) خدا است.

وی تاکید کرد: همه ما با هر درک و شناختی که داریم در موضع جهاد در راه دفاع از دین و مقابله با دشمنان اسلام و پیامبر(ص) متحد هستیم و این برای ما یک اصل و موضع واحد اجتماعی محسوب می‌شود.

هیچ‌گاه در طول 1400 سال اخیر اسلام به‌این میزان تهدید نشده بود

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به‌سه اصل اقتدار اسلام در همه ابعاد، همه‌گیر شدن تفکر اسلامی و وجود تهدیدها را در مسیر حفظ وحدت مهم خواند و اضافه کرد: از روز بعثت نبی خدا(ص) تا به‌امروز که حدود یک هزار و 400 سال می‌گذرد، هیچ‌گاه این میزان از تهدید علیه اسلام و پیامبر(ص) مشاهده نشده و آن‌گونه که امروز همه بر سر پیامبر(ص) و اسلام ریخته‌اند را هیچ‌گاه شاهد نبوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: همان طور که امروز بر اثر توسعه ارتباطات انسان‌ها به‌هم متصل شده‌اند و مرزها به‌کلی برداشته شده، همه قدرت‌های موجود در دنیا در خط براندازی اسلام قرار گرفته‌اند.

وی گفت: توسعه‌ای از اسلام که امروز شاهد آن هستیم را هیچ‌گاه در طول این یک هزار و 400 سال شاهد نبودیم و نکته سوم اینکه در این کره خاکی، مجمعی را نمی‌توانید بیابید که در آن سخنی از اسلام و پیامبر(ص) خدا نباشد.

همه قدرت‌ها درصدد براندازی اسلام هستند

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: در این دوره‌ای که همه قدرت‌های دنیا درصدد براندازی پیامبر(ص) هستند یک جبهه در مقابل آنان ایجاد شده که آن جبهه انقلاب اسلامی ایران بوده و مهم این است که در این جبهه جای ما پر است یا خالی؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: چنانچه امروز در جبهه انقلاب اسلامی مسلمانانی که قرآن را کتاب آسمانی خدا می‌داند، حضور نداشته و در جبهه دفاع از پیامبر(ص) و دین غایب باشند، چگونه می‌توانند ادعای مسلمانی کنند؟!

وی در ادامه سخنان خود به‌عدم شکست انقلاب در طول این 40 سال اشاره و اضافه کرد: امروز دشمنان این انقلاب درصدند ریشه این قدرت را بزنند که همانان هدف اصلی آنان زدن پیامبر(ص) است، بنابراین نمی‌توانیم ادعا کنیم که مسلمان هستیم، اما در جبهه مقاومت حضور پیدا نکنیم.

تضعیف جبهه مقاومت به‌معنی تضعیف پیامبر(ص) است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تضعیف این جبهه را تضعیف پیامبر(ص) دانست و گفت: درست است که گذشت 40 سال زمان زیادی نیست، اما چنانچه امروز را با 40 سال قبل مورد مقایسه قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که به‌مراتب قدرمتندتر شده‌ایم.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: نطقه نهایی جنگ ما با استکبار نقطه جهانی شدن اسلام است تا روزی که اسلام همه دنیا را بگیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی