۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

 

 

قائمه دین نماز است، اگر از اکنون به نماز اول وقت اهمیت دادید، دین‌مداری شما تضمین شده است اما اگر نماز به‌عنوان اولویت اول شما در زندگی نبود، نمی‌توانید آدم دین‌مدار باشید و دین‌مدار زندگی کنید.

 

به گزارش Alamolhoda.com آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در آیین نواختن زنگ نماز در دبیرستان هاشمی‌نژاد مشهد، با بیان این‌که امروز شما دانش‌آموزانی روشن‌اندیش و آرمان‌پرور هستید، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان در آینده خیلی نزدیک، یک مسؤول گرانقدر متعهد و متدین، بار به دوش این نظام و این انقلاب خواهید بود.

 

ایشان، دانش‌آموزان امروز را افرادی متعهد به خون شهدای دفاع مقدس و در تداوم این انقلاب تا شهدای روز گذشته شهر اهواز دانست و افزود: مدت 40 سال از این انقلاب می‌گذرد، انقلاب نهالی است که 40 سال قبل به وسیله ایثارگری‌ها و خون دادن‌های پدران و نیاکان شما این نهال کاشته شد و همچنان که یک نهال غرص شده در کنار او آب جریان دارد، در کنار این نهال مقدس از روز اول تا دیروزی که عزیزان ما در شهر اهواز به خاک و خون کشیده شدند، خون در کنار این نهال تناور جریان داشته که امروز به‌عنوان یک جامعه مستقل و ارزشی‌ساز در زندگی بشریت کشور و جامعه ما درآمده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شما عزیزان در بستر این جامعه به دنیا آمدید و تا امروز در بستر این فرهنگ رشد کردید؛ از روزی که دین سرنوشت این زندگی مردم را در این کشور به دست گرفت، نتیجه‌اش استقلال، آزادی و این اقتدار عظیم سیاسی ملت و ایران در عرصه دنیا بوده است.

 

ایشان بیان کرد: روزی در جغرافیای کره زمین کسی ایران را نمی‌شناخت و این سرزمین به‌عنوان نقطه‌ای تحت عنوان «پرشیا» شناخته شده بود اما امروز به‌عنوان یک نقطه مقتدرانه که مردمی آزاد و مستقل، سرنوشتشان به دست خودشان است و خودشان برای سرنوشت خود تصمیم  می‌گیرند، شناخته می‌شوند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر این‌که آینده سعادت شما در گرو توسعه دین است، تصریح کرد: این ملت، ملتی است که 40 سال در بستر مدیریت دینی و اسلامی زیر سایه حجت امام زمان مدیریت شدند؛ شما دانش‌آموزان در چنین بستری به دنیا آمدید، در چنین بستر فرهنگی رشد کردید و این را باید بدانید آینده سعادت شما در گرو توسعه دین، قدرت مسلمانی شما و سایر افراد ملت است.

 

ایشان با بیان این‌که شما عزیزان در مقام ارزشگذاری در جریانات زندگی‌تان، روی دین، اعتقاد به خدا، پیغمبر و اولیاء خدا بیشتر توجه و دقت داشته باشید، گفت: اگر به دین علاقه‌مند بودید و با احساسات و اندیشه دینی بار آمدید، سرنوشت آینده‌تان سعادتمندانه‌تر خواهد بود و اگر دین در حوزه زندگی شما چه در این مقطع و چه در مقاطع دانشگاهی، جوانی و ورود به عرصه اجتماعی، دین پشت سر دیگر مسائل زندگی شما قرار گرفت، روی سعادت را نه در زندگی که بعد از این دنیا نیز خواهید دید.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که دین باید اولویت اول زندگی شما باشد، خاطرنشان کرد: قائمه دین نماز است، اگر از اکنون به نماز اول وقت اهمیت دادید، دین‌مداری شما تضمین شده است اما اگر نماز به عنوان اولویت اول شما در زندگی نبود، نمی‌توانید آدم دین‌مدار باشید و دین‌مدار زندگی کنید.

 

ایشان اظهار کرد: عزیز نور چشم من، اگر نماز در اولویت اول زندگی شما نباشد، رابطه‌ات با خدا درست نخواهد شد؛ شما عزیزان سازندگان جامعه آینده و نسل تأمین کننده و توسعه این انقلاب در سایر جهان اسلام و جهان بشریت باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی