۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

       

امر به معروف و نهی از منکر امر واجبی بر همه مسلمانان است اما افراد کوتاهی می‌کنند، عزیز شما تا مرز شهادت برای این فریضه قدم برداشت و شهادت این شهید یک امتیاز و خصوصیت ویژه است.  شهدای امر به معروف و نهی از منکر  مدافع حکم الهی و شهید انجام وظیفه دینی هستند شهادت این شهیدا در راستای شهادت شهدای کربلا است.

به گزارش Alamolhoda.com، همزمان با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، آیت الله علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی شامگاه جمعه با حضور در منزل دو تن از شهدای امر به معروف و نهی از منکر، با خانواده این دو شهید دیدار کرد.

آیت‌الله  علم‌الهدی در دیدار با خانواده شهید منزل‌سازکرمانی، با تأکید بر عزیز بودن همه شهدا، اظهار کرد: شهدا در راه انقلاب، نظام و دفاع از حیثیت انقلاب در برابر دشمن شهید شدند ولی شهید شما دقیقأ شهید فریضه الهی است که خصوصیت مهم این شهید به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر امر واجبی بر همه مسلمانان است اما افراد کوتاهی می‌کنند، عزیز شما تا مرز شهادت برای این فریضه قدم برداشت و شهادت این شهید یک امتیاز و خصوصیت ویژه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، شهدای امر به معروف و نهی از منکر را مدافع حکم الهی و شهید انجام وظیفه دینی دانست و تاکید کرد: شهادت این شهید در راستای شهادت شهدای کربلا است.

وی ادامه داد: عشقی که مردم در ایام محرم به امام حسین(ع) و ارادتی که به شهدای کربلا دارند، شامل شهید شما هم می‌شود چون در راستای فلسفه و هدف سیدالشهدا شهید شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی شهادت را سرمایه خوشبختی خانواده دانست و متذکر شد: بین صدها و هزاران خانواده، این خوشبختی نصیب شما شد، ممکن بود بدن این شهید را در تصادف از بین آهن‌پاره بیرون بکشند و شما ضمن اینکه او را از دست دادید، هیچ چیز برایتان باقی نماند.

وی با اشاره به سختی داغ بی‌پدری، اظهار کرد: این مسئله مشکلات ایجاد کرده، اما افتخاری که برای شهادت در خط اجرای امر به معروف و نهی از منکر است، جبران کننده دردها و رنج‌های شما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، فرزند شهید غلامعلی منزل‌ساز کرمانی را به رهرو پدر بودن، تشویق کرد و ادامه داد: شما خانواده شهید را به عنوان خانواده نهی از منکر می‌شناسند و ان‌شاالله دختران و پسران این عنوان را در مسیر زندگی خودشان حفظ کنند.

همچنین آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با خانواده شهید فرخ‌رضا فقیهی‌فر، شهادت قبل از تأهل را بار سبک‌تری برای خانواده دانست و اظهار کرد: ان‌شاالله با عنایت خداوند، این داغ جبران می‌شود؛ این شهید سرمایه اسلام بوده که از دست رفته است.

وی تأکید کرد: باید مردم بدانند عزیزانی که به شهادت می‌رسند فقط در انجام واجب شهید نشدند، نیروهای عزیز اسلام بودند، عزیزی شهید نشده که خانواده داغدار باشند، این ضایعه برای اسلام است که نیروهای اسلام به شهادت رسیدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی