۱۴۰۳ شنبه ۰۱ ارديبهشت

 

یک نفر با یک گوشی شخصی تبدیل به یک خبرگزاری می‌شود و گاهی بردش از یک خبرگزاری بالاتر است، با این ساختار، خبرگزاری‌ها در حال از دست دادن مرجعیت خبری خود هستند.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با سید ضیاء هاشمی، مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، با بیان این‌که با گذشت نسل به نسل در نهادهای خبری قدیمی، برخی رسوبات دوره نظام ستمشاهی باقی مانده است، اظهار کرد: چنین تشکیلاتی باید متحول شود، اگر ساختار تشکیلاتی تغییر نکند، نمی‌تواند تأثیرگذار باشد.

 

ایشان با تأکید بر این‌که برای تأثیرگذاری در عرصه خبر، باید تحولی تشکیلاتی ایجاد کرد، گفت: باید تدبیری کرد که نیروهای انقلابی جای خود را در چنین سیستم‌هایی پیدا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تغییر شگردهای رسانه‌ای و ابزار آن در زندگی امروز، گفت: یک نفر با یک گوشی شخصی تبدیل به یک خبرگزاری می‌شود و گاهی بردش از یک خبرگزاری بالاتر است.

 

ایشان بر لزوم تحول ساختاری در نحوه اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: خبرگزاری‌ها با این ساختار در حال از دست دادن مرجعیت خبری خود هستند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی