۱۴۰۳ يكشنبه ۰۹ ارديبهشت

ازهم‌گسیختگی امت واحد رمز موفقیت دشمنان است

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ق.ظ

     

تنها راه موفقیت دشمن، ازهم‌گسیختگی امتی است که واحد نباشد؛ ما باید با این دشمن بجنگیم و مبارزه کنیم، دشمن اقتصاد و معیشت ما را نشان گرفته است و می‌خواهد نظام را براندازی کند.

به گزارش Alamolhoda.com،آیت‌الله علم‌الهدی عصر امروز در مراسم اختتامیه اردوی راه رضوان مختص طلاب اهل‌سنت که در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد؛ با بیان اینکه حضرت امیرالمؤمنین(ع) شخصیت برجسته‌ای در جهان اسلام است، گفت: ایشان هم میان اهل‌بیت پیغمبر(ص) و هم بین اصحاب رسول خدا، مورد اعتقاد، ایمان و باور تمام مذاهب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مظهر برجستگی حضرت امیرالمؤمنین(ع) در مجموعه آثار و آموزش‌هایی است که از آن حضرت به ما رسیده است.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) یادآور شد: برای انسان دانستن سه علم که بداند از کجا است، موقعیت و وضعیت روز خودش را تشخیص بدهد و بداند مقصد نهایی وجودش کجا است، امری ضروری است.

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد:علم دومی که امیرالمؤمنین به آن اشاره می‌کندعلمی است که همه مسیر سرنوشت را، در زندگی برای ما روشن می‌کند.

نماینده ولی فقیه خراسان رضوی در خصوص ابعاد وجودی انسان عنوان کرد: انسان دو وجود فردی و جمعی دارد، مسائل شخصی و خانوادگی در قالب وجود فردی ما تعریف می‌شود، در کنار این وجود فردی، انسان دارای وجود جمعی نیز هست که او را درون جمع تعریف می‌کند، با این وجود ما نمی‌توانیم سرنوشت خود را جدا از سرنوشت جمع تفسیر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امت اسلام امت واحده است؛ افزود: شاید از لحاظ برخی عقاید، افکار، اندیشه‌ها و روش‌ها با هم تفاوت داشته باشیم اما نمی‌توانیم در این امت واحده، سرنوشتی جدا از سرنوشت جمعی امت برای خود متصور شویم.

آیت‌الله علم‌الهدی با توجه به‌جریان نفاق بین شیعه و اهل‌سنت که دشمنان اسلام آن را ایجاد کرده اند؛ بیان کرد: جریان تکفیری دویست سال پیش توسط یک جاسوس انگلیسی طراحی شد و امروز هم مورد استفاده آمریکا قرار دارد، داعش در سوریه و عراق، تعداد کسانی که از اهل‌سنت سر بریده است کمتر از شیعیان نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مقابل فتنه جریان تکفیری که به اهل‌سنت روا داشتند، جریان شیعه انگلیسی را نیز به‌جان شیعه انداختند.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت اجتماعی ما سرنوشت امت است؛ یادآور شد: امروز بحث براندازی پیامبر(ص) و قرآن مورد توجه دشمن قرار گرفته و از صدر اسلام تا الآن هیچ زمانی اسلام وضع امروز را نداشته که همه عالم متفق بر براندازی آن باشند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه تمام کفر در روی کره زمین یکپارچه شده‌اند تا اسلام و پیامبر را براندازی کنند؛ اظهار کرد: موقعیت حال حاضر به‌گونه‌ای است که سرنوشت جمعی شما به‌سرنوشت این امت گره خورده است.

امام‌جمعه مشهد‌ ضمن تاکید بر اینکه تنها راه موفقیت دشمن، ازهم‌گسیختگی امتی است که واحد نباشد؛ خاطرنشان کرد: ما باید با این دشمن بجنگیم و مبارزه کنیم، دشمن اقتصاد و معیشت ما را نشان گرفته است و می‌خواهد نظام را براندازی کند.

وی افزود: عده‌ای داخل کشور از روی غفلت در راستای اهداف دشمن قرار گرفته‌اند و با گران کردن اجناس، کالاهای اساسی و احتکار تبدیل به پیاده‌نظام دشمن شده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی