۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

   

حرکت آبادی آفرین در هر منطقه‌ای، سرآغازش شروع از کانون عبودیت و بندگی ذات مقدس پروردگار است؛ مجموعه امکاناتی که در این کشور در عرصه حکومت و مدیریت به دست آورده‌ایم به برکت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و مقاومت و پایمردی خانواده شهدا بوده است.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم‌الهدی عصر امروز در مراسم افتتاح مساجد بوستان‌‌های مشهد اظهار داشت: حرکت آبادی آفرین در هر منطقه‌ای، سرآغازش شروع از کانون عبودیت و بندگی ذات مقدس پروردگار است؛ مجموعه امکاناتی که در این کشور در عرصه حکومت و مدیریت به دست آورده‌ایم به برکت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و مقاومت و پایمردی خانواده شهدا بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: حرکت این انقلاب به وسیله حجت امام زمان(عج)، امام خمینی(ره) صورت گرفت و طبیعی است مجموعه امکاناتی که در شعاع ایثارگری‌های شهدا به یک نظام اسلامی واگذار شده، باید در خدمت عبودیت و بندگی خدا باشد و خوشبختانه بعد از این پهنه 40 ساله عمر انقلاب شاهد این موقعیت هستیم.

آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: در عرصه مدیریت شهری هم در کنار سایر مدیریت‌های نظام که به وسیله انتخاب مردم انجام می‌شود این موقعیت کاملا لحاظ می‌شود که مجموعه امکانات مدیریتی در جهت توسعه مراکز عبودیت خدا باشد.

وی با اشاره به اینکه منطقه محروم حاشیه شهر مشهد به همت شهردار به کانون شهر مبدل خواهد شد بیان کرد: حاشیه شهر مشهد استحقاق همه گونه خدمات دارد؛ امام خمینی(ره) در دوران اولیه پیروزی انقلاب مردم مستضعف و قشر آسیب پذیر را به عنوان ولی نعمت ملت در انقلاب دانستند.بخش عمده شهدایی که تقدیم اسلام شده، به این قشر تعلق دارد و از هر نوع خدمتی نسبت به این مردم نباید دریغ کرد زیرا این مسئله خدمت به ولی نعمت‌های انقلاب و نظام است و همه موظف به این خدمت هستیم.

آیت الله علم الهدی با اشاره به توسعه مساجد و بوستان‌ها در حاشیه شهر مشهد عنوان کرد: بزرگترین اقدام در مقابل مردم، توسعه آبادی‌ها و عمران است؛ وقتی به این بلوارهای زیبا و پارک‌های باعظمت چشم بیفتد خوشحال می‌شویم؛ بستر مناسب برای کودکان این مناطق وجود نداشته؛آن کس که این آبادی‌ها را به وسیله نیروی با همت مدیریت شهری بعنوان برکات نظام نشان می‌دهد، مراکز عبودیت و بندگی خداست که به صورت مساجد در دل تفریحگاه‌ها به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه باید از شورا و شهرداری مشهد تشکر کرد که بیابانی را به پارکی عظیم مبدل کرده خاطرنشان کرد: به عنوان مرکز تفریحی، در کنار این پارک، مظهر بندگی ایجاد شده و ذات مقدس پروردگار به عنوان عبادت او به عنوان شکر نعمت خود از مدیران با همت ما می‌پذیرد؛ از این زحمات و فعالیت‌ها تشکر می‌کنیم و امیدواریم مسئولان و مدیران شهری ما در جهت توسعه مراکز دینی و مراکز عبودیت در این اقدامات فرهنگی موفق باشند.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: تفریح و تفرج و نشاط نباید مانع تاخیر عبودیت ما شود و بهترین اقدام نیز ایجاد مساجد و مراکز عبادی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی