۱۴۰۳ يكشنبه ۰۹ ارديبهشت

 

سفر به گناباد ـ مشکلات کشور طوری نیست که قابل حل نباشد و تسلیم آن شویم، اگر کار جهادی را مسیر حرکتی خود قرار دهیم، همه مشکلات حل می‌شود.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان گناباد، با بیان این‌که بار تکلیف و مسؤولیت در خدمت به این مردم بر دوش ما سنگینی می‌کند، اظهار کرد: در حضور خانواده شهدا احساس شرمندگی می‌کنم، آنان کاری که باید انجام می‌دادند را انجام دادند، سرمایه عزیز و عظیمی که در زندگی برایشان ارزشمندتر از آن چیزی نبود را در راه انقلاب و نظام فدا کردند اما ما نسبت به آنچه در اختیار داشتیم، نسبت به این نظام و خانواده شهدا چه کردیم؟

 

ایشان با اشاره به هجمه همه‌جانبه دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی، افزود: در مقطع خاصی قرار داریم که همه دنیا بر سر ما ریخته تا ما را براندازی کند، در چنین شرایط بحرانی نمی‌توانیم به‌عنوان یک وظیفه مند اداری که به‌اندازه حقوقش کار می‌کند کار کنیم و با این وضعیت مشکلات مردم را حل کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مشکلات کشور طوری نیست که قابل حل نباشد و تسلیم آن شویم، اگر کار جهادی را مسیر حرکتی خود قرار دهیم، همه مشکلات حل می‌شود.

 

ایشان با اشاره به سودجویانی که با خرید طلا و ارز، سبب نابسامانی بازار و معیشت مردم شده‌اند، خاطرنشان کرد: باید راه بیفتیم و جلوی این تجاوز به معیشت مردم را بگیریم، باید جلوی کسی که پولش را تبدیل به سکه می‌کند تا با افزایش قیمت آن، زندگی مردم را به هم بریزد را گرفت.

 

آیت‌الله علم‌الهدی، اخلالگران اقتصادی را تروریست جامعه و جانی توصیف کرد و گفت: باید در حوزه‌های مختلف دست این جریان را قطع کنیم، این نیست که بگوییم در گناباد چه‌کاری از ما برمی‌آید؟ گاهی یک حرکت اطلاعاتی و امنیتی در گوشه‌ای، کشور را نجات می‌دهد، اگر احساس ضرورت کردیم و به راه افتادیم، مشکلات ما حل می‌شود.

 

ایشان با تأکید بر این‌که بسیاری از مشکلات مردم، مشکلات خرد و آسانی است که به‌راحتی حل می‌شود، افزود: در مقابل این مشکلات، احساس تکلیف و مسؤولیتی نیاز است که به مشکلات رسیدگی شود، به‌سادگی می‌توان مشکلات زندگی اجتماعی را حل کنیم، تنها حرکت و احساس مسؤولیت می‌خواهد.

 

امام جمعه مشهد مقدس یادآور شد: در جبهه جنگ سختی قرار داریم که دنیا به سر ما ریخته، در چنین شرایطی حتی نباید خواب به چشم ما بیاید، عزت و اقتداری که امروز در دنیا به دست آوردیم، حاصل ایستادگی در مقابل دشمن است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی