۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

       

جشن های دهه کرامت امسال پر شورتر از سال گذشته برگزار شده اند، زیرا هماهنگی دستگاه های اجرایی و فرهنگی و تنوع فعالیت ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش Alamolhoda.com ، آیت الله علم الهدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گاهی با استفاده از اقدامات فرهنگی کوچک می‌توانیم به اندازه قیام عظیم تبلیغاتی برای توسعه اسلام تلاش کنیم، اقدام مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در اجرای سرودهای مذهبی بسیار ارزشمند بوده و امید است این نوجوانان به عنوان آغازگر هنر اسلامی، هنر را در اختیار دین قرار دهند.
وی با تأکید بر اینکه جشن‌های دهه کرامت امسال پر شورتر از سال گذشته در حال برگزاری است، افزود: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و تنوع ویژه برنامه‌های دهه کرامت امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، همچنین بسیج آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد برای خدمت به مردم در دهه کرامت امسال مشارکت بسیار خوبی داشتند.
وی با اشاره به ویژگی‌های کرامت در اسلام بیان کرد: دو جریان ارتباطی در کرامت وجود دارد، یک جریان ارتباط از جهت صاحب کرامت به سوی مردم است و جریان دیگری از ناحیه مردم نسبت به صاحب کرامت وجود دارد. مبدا کرامت وجود امام هشتم(ع) است که رافت ایشان در این ایام بیشتر از گذشته شامل حال زائران می‌شود. زائران و عاشقان برای نشان دادن ارادت خود نسبت به امام رضا(ع) باید بیش از سایر ایام تلاش کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی