۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت

     

جریان هایی می‌خواهند هویت امام رضا (علیه‌السلام) را از این شهر بگیرند، عده‌ای جریانات برون‌مرزی هستند اما جریان قدرت و ثروت داخلی نیز در این شهر و کشور برای توسعه قدرت و ثروت خود می‌خواهند هویت امام رضا را از این شهر بگیرند

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری دهه کرامت، با بیان این که دشمن با تمام توان به نقطه اتکای نظام هجوم آورده، اظهار کرد: امروز در جنگیم و دشمن نیز از همه طرف به ما هجوم می‌آورد و هر نقطه، نقطه اتکای نظام و انقلاب است را می‌کوبد.
ایشان با بیان این که امروز آستان قدس یکی از نقاط اتکای نظام است، افزود: مشهد، پایگاه منحصربه‌فرد ولایت اهل بیت (علیه‌السلام) است و دشمن می‌خواهد این پایگاه را به هم بزند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این که مسئله مهم امروز، «هویت ستیزی» است، خاطرنشان کرد: جریان هایی می‌خواهند تا هویت امام رضا (علیه‌السلام) را از این شهر بگیرند، عده‌ای جریانات برون‌مرزی هستند اما جریان قدرت و ثروت نیز داخل شهر و کشور در این خط است که برای توسعه قدرت و ثروت، هویت امام رضا را از این شهر بگیرند.
ایشان اضافه کرد: مسئله هویت ستیزی از امام رضا (علیه‌السلام) در مشهد برای ما مسئله اصلی است، همه قدرت ما در خط مقابله با این تهاجم باید متمرکز باشد؛ موضوع مورد توجه، درک تفاوت بین شهر زیارتی و شهر گردشگری در این شهر بوده که بسیار جدی است.
آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این که اقتضای جریان های قدرت و ثروت این است که مشهد شهر زیارتی نباشد بلکه شهری گردشگری شناخته شود، گفت: کمپین مشهد شاد و مسئله کوهسنگی را مطرح کردن که چرا موزه دفاع مقدس و قبرستان در آن ایجاد کردید، این نحوه بیان مسئله ساده ای نیست، هدف‌گذاری این جریان کل شهر مشهد است تا از آن هویت زدایی شود.
ایشان با یادآوری این نکته که باید با همه امکانات در جنگ هویت زدایی از مشهد امام رضا (علیه‌السلام) مقابله کنیم، اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا موج سازی هویتی ایجاد شود، اگر این موج هویتی ایجاد نشود، در حرکت مقابله با هویت ستیزی موفق نخواهید بود.
امام جمعه مشهد ادامه داد: تمام فعالیت‌ها باید به شکل مترکز و مردمی انجام گیرد، همه دلسوزان و علاقه‌مندان در همه جریان ها باید کار امام رضایی را مردمی انجام دهند تا پیش برود، کار به اسم این مجموعه و آن تشکل، اثر کار را از بین می‌برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی