۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

مسؤولان در مواجهه با مشکلات دستپاچه نشوند

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

       

مشکلات ما بزرگ جلوه می‌کند، عزیزان ما دستپاچه نشوند، این اتفاقات نباید سبب شود، خود را اندک ببینیم و به فکر وابستگی به‌جایی باشیم.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی عصر امروز در دیدار با رئیس دفتر رییس جمهور در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، با بیان اینکه وضعیت این استان در جهات مختلف، وضعیت بدی نیست، اظهار کرد: خراسان رضوی نسبت به مشکلاتی که در کشور وجود دارد، وضع بدی ندارد.

وی به امنیت مرزهای کشور به خصوص مرزهای شرقی اشاره کرد و ادامه داد: با وجود اینکه شاید در خطرناک‌ترین مرزهای کشور قرار داریم، اما اقدامات امنیتی و اطلاعاتی سبب شده در امنیت داخلی و خارجی در وضعیت خوبی قرار داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به مسئله اشتغال در این استان اشاره کرد و گفت: مسؤولان خراسان رضوی سعی کردند سطح اشتغال را بالا ببرند، اما  جریانات پیش‌بینی نشده برای مردم سبب شد، در این مسیر اختلالاتی به‌وجود بیاید.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه تلاش باید بر جلوگیری از بیکار شدن افراد باشد، افرود: با وجود اینکه شغل‌هایی ایجاد شده، اما تعداد زیادی کارخانه نیز تعطیل و تعدادی از کارگران بیکار شدند، مشکل بالاتر از بیکار بودن یک جوان، بیکار شدن یک جوان عائله‌مند است.

وی به ظرفیت اقتصادی و اجتماعی مشهد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: حضور سالانه بیش از 30 میلیون زائر در استان، رقمی عادی نیست، متأسفانه از این ظرفیت بهره‌برداری درستی نمی‌شود و در کنار آن، مشکلاتی نیز برای مردم به‌وجود می‌آید.

امام جمعه مشهد مقدس اضافه کرد: مشهد در ایام سال رقمی تقریبأ 10 برابر جمعیت شهری خود رفت و آمد تجربه می‌کند، با وجود نیروی انسانی،  مدیریت این شهر با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود، از این جهت، موضوع مشهد را باید به‌عنوان یک جریان ملی مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار داد.

وی در رابطه با برجام و مسائل اخیر به‌وجود آمده، گفت: در مسائل معیشتی مشکلات ما بزرگ جلوه می‌کند، عزیزان ما دستپاچه نشوند، این اتفاقات نباید سبب شود، خود را اندک ببینیم و به فکر وابستگی  به‌جایی باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی