۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت

       

لشکر بقیه الله (عج) لشکر انقلاب و جبهه ایشان جبهه انقلاب است، در مسائل مربوط به امام زمان(عج) باید با دقت بیشتری عمل کرد،  امام زمان(عج) در هر دوره ای عشاق بسیار داشتند اما همگانی نبوده و مشکل ما در همین همگانی شدن قصه است و باید توجه کرد برای ظهور امام زمان(عج) آماده سازی جهانی لازم است.

به گزارش Alamolhoda.com،  آیت الله علم الهدی در دیدار با اعضاء ستاد مهدویت و طلاب فعال در این زمینه در استان خراسان رضویضمن تشکر از فعالیت های آنها بیان داشت: لشکر بقیه الله (عج) لشکر انقلاب و جبهه ایشان جبهه انقلاب است، در مسائل مربوط به امام زمان(عج) باید با دقت بیشتری عمل کرد

وی افزود: بهتر است در استان خراسان رضوی در هرشهری با ارتباط با امامان جمعه جریان نیمه شعبان را مردمی پیش برد و اگر این یک حرکت جدی شد حرکت کشوری خواهد شد . امام زمان(عج) در هر دوره ای عشاق بسیار داشتند اما همگانی نبوده و مشکل ما در همین همگانی شدن قصه است و باید توجه کرد برای ظهور امام زمان(عج) آماده سازی جهانی لازم است.


امام جمعه مشهد مقدس در ادامه افزود: راهپیمایی اربعین راهپیمایی در راستای انتظار فرج است و بهتر است این حرکت عظیم با حضور منتظران حضرت و یک کاروان مجزا با نام منتظران انجام شود که این جلوه خوبی دارد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان داشت: بنده بعد بیش از ۵۰ سال طلبگی بنام نوکری امام زمان نمیتوانم اسم سرباز یا خادم بر روی خود بگذارم، چون آنگونه که باید حق این مطلب را ادا نکرده ام. اگر این موقعیت را در این خانه تحصیل کنیم در درجه اول برای ماشخص امام زمان(عج) مطرح است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: سرمایه ما در این مسیر اخلاص است و اول ماموریت ما درگیری با دشمنان امام زمان (عج) است، این خط و راهبرد کاری ما است. عشق و دلدادگی و مناجات با خدا همه جایگاه خود را دارند. اما اصل کار وارد میدان شدن و درگیر شدن با دشمنان دین خدا است.

وی گفت: در مسائل پژوهشی مربوط به امام زمان(عج) و انتظار فرج دو مطلب قابل توجه است اول همگانی و گسترش آن و باید دنیا و حداقل دنیای اسلام امام زمان شناس شود. چیزی که بخواهد بحث امام زمان (عج) و انتظار فرج را گسترش دهد خود قرآن است. خود ائمه در معرفی امام زمان(عج) بسیار نقش داشتند.

امام جمعه مشهد مقدس در ادامه با تاکید بر انجام تفسیر آیات قرآن بات موضوع مهدویت افزود: تفسیر آیات قرآن کریم با موضوع مهدویت کار بسیاری می طلبد، میشود با استفاده از مباحث قرآنی، تحقیق وسیعی درباره امام زمان(عج) انجام داد.

آیت الله علم الهدی در پایان افزود: در باره امام زمان(عج) یک سری سوالات سنتی وجود دارد و امروزه پژوهشگران توجه خاصی به این مسائل نمی کنند. باید عزیزان با بررسی این مطالب در موضوعات پژوهش خود از این موضوعات بهره ببرند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی