۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

     

 اگر به رهنمود های رهبری عمل کنیم می توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم، اگر دنیا از ما هراس دارد به دلیل مدیریت صحیح مقام معظم رهبری است.

به گزارش alamolhoda.com ،آیت الله علم الهدی در همایش یاران انقلاب اسلامی در شهرستان گلوگاه اظهار کرد: این یک هم اندیشی برای یاران انقلاب است،کسانی که حضور پیدا کردند باید ماهیت انقلاب را بشناسندو کارنامه انقلاب برای آنها معلوم شود.

وی افزود: باید موانع و مشکلات که در حفظ انقلاب وجود دارد ارزیابی شود ، 22 بهمن نقطه عطف انقلاب بود اما انقلاب ما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و ما بین راه انقلاب هستیم.


امام جمعه مشهد بیان کرد: زمانی که به یک اهرم برای پیشبرد انقلاب دست پیدا کردیم نظامی را تشکیل دادیم که به عنوان پیشرفت دهنده انقلاب ما باشد، نظام جمهوری اسلامی یک نظام در جهت پیشبرد مبارزه است.


آیت الله علم الهدی با اشاره ماهیت مبارزه جمهوری اسلامی گفت: ماهیت مبارزه نه به معنای دشمن تراشی و اعلان جنگ از طرف ما بلکه به معنای مبارزه و جنگ از طرف دشمنان خدا و دفاع از طرف ما است که نقطه نهایی آن برچیده شدن نظام استکبار و حاکمیت تمام برنامه های آسمانی و اسلام است.


وی در ادامه عنوان کرد: قدرت های شیطانی عالم با اسلام و حق می جنگند همانگونه که در طول تاریخ با پیامبران و اولیای خدا مبارزه می کردند چرا که دشمنان نمیتوانستند با حق پرستی مردم بر آنها مسلط باشند.


آیت الله سید احمد علم الهدی مطرح کرد: جنگ از باطل شروع می شود و حق در این مبارزه به عنوان یک مدافع حضور دارد،جنگ را ما آغاز نکرده ایم، دنیا می خواهد ما را برانداز کند.


امام جمعه مشهد مقدس تاکید کرد: انقلاب ما به صورت یک جریان با ماهیت مبارزاتی در آمده و انقلابی که با جان مردم و خون شهدا به وجود آمده است با همین ماهیت ادامه خواهد داد.


وی ادامه داد: در داخل کشور جریان های سیاسی مختلفی وجود دارد، برخی از آغاز انقلاب به آن ایمان آورده اند بعد راه انقلاب را ادامه نداده اند و عده ای نیز از ابتدا قبول نکرده اند، کسانی که انقلاب را قبول ندارند کناره گیری کنند و انقلاب را به دست نیروهای انقلابی بدهند.


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یاد آور شد: شهید حججی در زمان جنگ و پیروزی انقلاب حضور نداشت و از نزدیک آن را حس و درک نکرده است اما برای دفاع از دین حماسه بزرگی افرید، در جامعه همچنین رویشی داریم.


وی بیان کرد: شیاطین جهانی با دکور سازی و کلام سبز و ارایش شده دیگران را فریب می دهند و در جامعه ما کسانی که به آخرت ایمان ندارند کلام رنگارنگ آنها را می شنوند و قبول می کنند و امروز گرفتار این موضوع شده ایم.


وی گفت: ما با دستان خالی در جنگ تحمیلی بر دشمن پیروز شدیم و امروز به جایی رسیده ایم که دشمنان از موشک های ما می هراسند و احساس خطر می کنند، چرا نتوانیم مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کنیم.


آیت الله علم الهدی در پایان افزود: اگر به نسخه رهبری عمل کنیم می توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم، اگر دنیا از ما هراس دارد به دلیل مدیریت صحیح مقام معظم رهبری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی