۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

     

نشان این انقلاب با این کیفیت به ارتش برمیگردد، ارتش از یک روز تولد فعالیتش آغاز شد، 19 بهمن، روز تولد ارتش انقلابی و روز مرگ ارتش آمریکایی بود.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسؤولان یگان‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی در خراسان رضوی، با بیان این که ورود امام بزرگوار به ایران در بهمن 57، انقلاب اسلامی در کشور فراگیر شد، اظهار کرد: با این ورود، انقلاب همه اقشار را اعم از جریان ها و احزاب سیاسی، اقشار مختلف ملت و نیروهای پا بکار عرصه‌های حتی مدیریت نظام را فراگرفت.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب تنها منتظر تحقق یک واقعیت بود و آن، پیوستگی ارتش به مردم برای پیروزی انقلاب بود که تمام نقطه وحشت آمریکا و جریان وابسته به نظام شاهی و تفاله های این نظام که سعی می‌کردند این درخت از جا کنده شده را با زور و زحمت نگه‌دارند، این نقطه بود که ارتش به مردم بپیوندد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 19 بهمن، روز شروع انقلابی و ایمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نمایشگری است که ماهیت شعور انقلابی ارتش را در همه زمان‌ها و همه فراز و نشیب‌های انقلاب به ثبت رسانده و ثابت می‌کند علی رغم تمام فعالیت‌ها و آموزش‌های خائنانه دشمنان ما در بستر ربع قرن نسبت به ارتش به وسیله عوامل مستشاران اجنبی، عمق ایمان و آن شعور دینی و انقلابی در عمق ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی وجود داشت.

وی با بیان این که بزرگداشت روز ارتش در هر سال، تکریم از شعور ایمانی ارتش و آمیخته انقلابی بودن از جان دادن ها و جان نثاری‌های ارتش جمهوری اسلامی است، افزود: پیش از ورود امام راحل به کشور، هایزر به ایران سفر کرد تا از پیوستن ارتش به مردم جلوگیری کند و گفت «اگر بنا باشد شما به مردم بگروید و با مردم همراهی کنید، دخالت نظامی آمریکا در کشور قطعی است».

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: آن روز در پیمانی که با هایزر بستند، اطمینان دادند که چنین مسئله‌ای در کشور رخ نخواهد داد و در پادگان عشرت‌آباد تهران رژه مخصوص گارد برای او برگزار شد.

وی تصریح کرد: در چنین وضعیتی، از آمدن امام راحل تا 19 بهمن، تنها 7 روز فاصله بود، هایزر تازه از ایران خارج‌شده بود که این حرکت عزیزان نیروی هوایی، در جهان پیچید و روند انقلاب را در سرعت دوسه‌روزه قرار داد، حتی پیش‌بینی انقلاب برای شورای انقلاب، امام و بقیه به این سرعت قابل پیش‌بینی نبود.

وی افزود: پس از گذشت حدود 40 سال از انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی همچون انسانی که در 40 سالگی به پختگی میرسد، در این شرایط قرار دارد.

امام جمعه مشهد مقدس، حرکت شجاعانه نیروهای هوایی ارتش را عامل تسریع در پیروزی انقلاب از چند ماه به چند روز دانست و گفت: نشان این انقلاب با این کیفیت به ارتش برمیگردد، ارتش از یک روز تولد فعالیتش آغاز شد، 19 بهمن، روز تولد ارتش انقلابی و روز مرگ ارتش آمریکایی بود.

وی با بیان این که توان ارتش تربیت‌شده به دست اجنبی که ادعا می‌شد چهارمین ارتش دنیاست در موقعیت‌های مختلف ضعف خود را نشان داد، اظهار کرد: ارتش انقلابی که در 19 بهمن 57 متولد شد، در زمانی کوتاه به اوجی از قدرت رسید که 8 سال دفاع مقدس را با کمک سپاه پاسداران اداره کرد و این جریان را بر جریان ارتش قدرتمند و مجهز دشمن مسلط کرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی