۱۴۰۳ شنبه ۰۱ ارديبهشت

     

پلیس ما ٤٠ سال کشور را در میدان جنگ با قوی‌ترین کشورهای دنیا و استکبار در امن‌ترین حالت نگه داشته است.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی در همایش  عمومی روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی خراسان رضوی درباره  نقش امنیت در جامعه گفت: این افتخار بس بزرگی است که خداوند متعال نصیب شما تلاشگران عرصه نظم و امنیت کرده است و انشاالله موجب رضایت صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر(ع) قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است" گفت: این جمله یک سند قطعی برای ناجا و تمامی دستگاه ها در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی جامعه است و در وضعیت های مختلف زمانی و مکانی ، تحلیل و تفسیرهای خاص خود را دارد که می توان به صورت مرتب بازخوانی کرد.

امام جمعه مشهد با بیان مطالبی در خصوص فلسفه و هدف قدرت گفت: فلسفه وجود پیامبران و کتب آسمانی به عنوان یک نیروی حاکم مبتنی بر زور و زر در جامعه نیست، بلکه رسالت پیامبران در ارتباط با خداست که با معجزه صادق می شود.

وی ، رابطه وحی با پیامبر و معجزات را واقعیتی دانست که انبیا الهی از آن برای هدایت جامعه استفاده می کنند  و امروز نیز در جامعه اسلامی اقتدار می بایست همراه با کتاب و میزان باشد.

آیت الله علم الهدی از نیروی انتظامی به عنوان صف مقدم جهبه جنگ نرم و مقابله با فتنه یاد و تصریح کرد: نیروی انتظامی صرف نظر از تامین امنیت و انتظام جامعه ، یک جایگاه قرآنی دارد و این جایگاه با این فرمایش مقام معظم رهبری"محور اقتدار نظام نیروی انتظامی است" مشخص می شود و این می بایست از اولویت های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برای تربیت پلیس اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه از یک جهت شما روی کره زمین منحصر به‌فرد هستید، چون کار پلیسی شما مبتنی بر ایمان است و شما پلیس مومن بالله هستید، اضافه کرد: امتیاز شما جریان ایمان در اجرای مبانی پلیسی امنیتی و انتظامی شما است.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه سه عرصه در کشور نمایشگاه اقتدار نظام است و اینجا پیشتاز و جبهه مدار در این سه عرصه هستید، یادآور شد: اول مدیریت نظام و تصویب و اجرای مصوبات نظام است و این قانون و لایحه که به تصویب برسد تضمین کننده مدیریت نظام و اقتدار نظام است که محور اجرایش شمایید.

وی با اشاره به اینکه ملاک دوم در بحث اقتدار نظام امنیت است، افزود: امروز امن‌ترین کشور در منطقه کشور ما بوده و این امنیت میدان اقتدار نظام است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: میدان سوم اقتدار نظام ما رویارویی با دشمن است، نظام ما ٤٠ سال در حال جنگ با استکبار است و این کشور که همیشه در میدان جنگ بوده، پیشرفت‌هایی داشته که قابل مقایسه با کشور های همتراز خود نیست.

آیت الله علم‌الهدی تاکید کرد: در منطقه ما حرف اول را در قدرت می‌زنیم و این پلیس ما ٤٠ سال کشور ما را در میدان جنگ با قوی‌ترین کشورهای دنیا و استکبار در امن‌ترین حالت نگه داشته است. 

وی متذکر شد: شما در همه عرصه‌ها باید با ایمان خدمت کنید، اما ایمان شما در رویارویی با دشمن بسیار مهم است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی