۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

 

دفتر آیت‌الله علم‌الهدی با تنظیم شکایت‌نامه‌ای، نسبت به نشر اکاذیب از سوی آقایان کرباسچی و جلایی پور شکایت کرد.

 

 

به گزارش Alamolhoda.com، به دنبال نشر اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی علیه آیت‌الله علم‌الهدی، دفتر ایشان با تنظیم و تسلیم شکایت‌نامه‌ای به مراجع قضایی، از آقایان کرباسچی و جلایی پور شکایت کرد.

پس از آغاز اغتشاشات برخی فرصت‌طلبان که بر موج اعتراضات مردم گله‌مند نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی سوار شده بودند، روز یکشنبه 10 دی‌ماه 96 مطلبی با عنوان «احضار علم‌الهدی به شورای عالی امنیت ملی» به‌سرعت در رسانه های رسمی و غیر رسمی و همچنین کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی دست‌به‌دست شد.

 

با وجود بی‌اساس بودن این خبر، برخی شخصیت‌های سیاسی، اقدام به بازنشر این خبر کذب نموده و با استفاده از اعتبار سیاسی خود، به این موضوع وجاهت بخشیده و موجبات تخریب شخصیت آیت الله علم الهدی و تشویش اذهان عمومی را فراهم آوردند. که متاسفانه با عدم تکذیب و عذر خواهی از سوی آنها روبرو بود.

 

ازاین‌رو، دفتر آیت‌الله علم‌الهدی به‌منظور اعاده حیثیت و دفاع از حق ایشان، صیانت از سلامت افکار عمومی و حفاظت از فضای سالم اطلاع‌رسانی در بسترهای مختلف، علیه منتشرکنندگان این خبر اقامه دعوا کرده و از آقایان کرباسچی و جلایی پور و همچنین رسانه های منتشرکننده ی این مطلب برحسب قوانین مجازات اسلامی و قوانین جرائم رایانه‌ای، شکایت نمود.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی