۱۴۰۳ يكشنبه ۰۹ ارديبهشت

 

دشمنان ما جز قربانی کردن مردم فعالیت دیگری ندارند و مسؤولان ما باید بدانند، غرب نمی‌تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند.

 

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سبزوار که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، جمع مدیران سبزوار را جمع خانوادگی کارگزاران نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر در این اندیشه تأمل‌کنیم که در شعاع مسؤولیت ما چه اندازه خون انسان به زمین ریخته است، در موقعیت کاری خود کوتاهی نخواهیم کرد.

 

ایشان با بیان این‌که اگر نظام و جمهوری اسلامی نبود، هیچ‌کداممان در موقعیت خاص مدیریت و کارگزاری نظام حضور نداشتیم، ادامه داد: نظام ما اقتدار داشت، قدرت مدیریتی نظام قوی بود و پشتیبانی مردم از این نظام انجام می‌گرفت اما هر دولت در پایان چهار یا هشت سال دوره مسؤولیت خود، می‌دیدیم بسیاری از مسائل انجام نگرفته است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، قوای سه‌گانه در نظام جمهوری اسلامی را سالم‌ترین تشکیلات اداری و مدیریتی به لحاظ آمار فساد و تضییع حقوق ملت دانست و افزود: مشکل ما در نظام مدیریتی کشور این است که چه در منابع انسانی و چه در منابع طبیعی، از همه ظرفیت‌ها و استعدادها به‌طور کامل استفاده نمی‌شود.

 

ایشان با بیان این‌که استعفای فلان وزیر یا نخست‌وزیر اروپایی به خاطر فساد و حادثه‌ای این‌چنینی، تبلیغاتی است، خاطرنشان کرد: روی یکپارچه سفید، یک لک کوچک هم دیده می‌شود اما روی پارچه سیاه، هزاران لکه سیاه هم دیده نمی‌شود، این‌که موضوع سه هزارمیلیاردی یا صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر می‌شود و همه‌جا پخش می‌شود به خاطر فهم سیاسی مردم است.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: رشد سیاسی مردم ما بالا رفته و طبیعی است که خرابی، مفاسد و کم‌کاری را زود متوجه می‌شوند اما در سایر کشورها، برایشان اولویت و اهمیتی به‌اندازه نظام جمهوری اسلامی ندارد.

 

ایشان با بیان این‌که سه نکته در جامعه اسلامی وجود دارد که در دیگر جوامع وجود ندارد، تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه دینی و ولایی است؛ همه ما خداباوریم، ممکن است اختلاف بینش وجود داشته باشد اما در خداباوری همه ما در یک سطح قرار دارد؛ نکته دوم، مسئله معاد باوری است، ما در کنار خداباوری، معاد باوریم یعنی مسئله حلال و حرام دین در بین ما به‌طور کامل حاکم است.

 

امام‌جمعه مشهد مقدس، شهدا جامعه ما را در مرزهای فضیلت قرار می‌دهد، اضافه کرد: آنان یک جریان فرهنگ الزامی به وجود می‌آورند که آن فرهنگ الزامی موجب تعالی بیشتر ما می‌شود.

 

ایشان به موقعیت حساس جغرافیایی سبزوار اشاره کرد و گفت: این شهر ازیک‌طرف به کویر، ازیک‌طرف به کوهستان می‌رسد، هوای خوب و زمین‌های حاصلخیز دارد که چنین وضعیتی در کمتر شهری وجود دارد، چند درصد از آن استفاده می‌شود؟

 

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مردم در این کشور مشکل دارند و شاید خیلی از این مشکلات به‌وسیله تک‌تک ما حل شود، رهبری فرمودند «همه مشکلات ما در داخل کشور قابل‌حل است، مسائل اقتصادی، پیچیدگی مالی و بانکی قابل‌حل است، اگر مدیران بالایی و میانی ما با حرکت جهادی حرکت کنند، بایستند و کار کنند، مشکلات حل می‌شود.

 

ایشان با تأکید بر این‌که در کشور نقطه بن‌بست وجود ندارد، یادآور شد: دشمنان ما جز قربانی کردن مردم فعالیت دیگری ندارند و مسؤولان ما باید بدانند، غرب نمی‌تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند؛ امیدوارم تمامی کارگزاران نظام موقعیت‌های ویژه کشور را شناسایی کنند و نظام ما در برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به نظامی الگو تبدیل شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی