۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

     

آیت الله آقای حاج شیخ محیی‌الدین حائری شیرازی برخوردار از علم و فقه و اخلاق بود و عمر پر ثمری را به تربیت نفوس ، تهذیب و مبارزه و مجاهده مشغول بود. ثمره این تلاش ها قبل و بعد از انقلاب اسلامی و در جایگاههای مختلف و سنگر های متعدد امروز می درخشد و باقیات و صالحات ارزشمندی برای آن فقیه مجاهد است.

به گزارش alamolhoda.com ، در پی درگذشت مرحوم آیت الله حائری شیرازی آیت الله علم الهدی در پیامی درگذشت این عالم فرزانه را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

خبر درگذشت عالِم مبارز حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محیی‌الدین حائری شیرازی رحمةاللّه علیه موجب تاثر و تالم مومنین و مجاهدین انقلابی گردید.
ایشان که برخوردار از علم و فقه و اخلاق بود عمر پر ثمری را به تربیت نفوس ، تهذیب و مبارزه و مجاهده مشغول بود. ثمره این تلاش ها قبل و بعد از انقلاب اسلامی و در جایگاههای مختلف و سنگر های متعدد امروز می درخشد و باقیات و صالحات ارزشمندی برای آن فقیه مجاهد است.

فقدان این عالم ربانی را به بازماندگان مکرّم، شاگردان معظم و مردم مومن استان فارس تسلیت عرض میکنم و علو درجات ایشان را در عتبه مقدسه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) از خداوند متعال مسألت مینمایم.

سید احمد علم الهدی‌
۳۰ آذرماه ۱۳۹۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی